Dzięki nowej emisji akcji, spółka zamierza pozyskać dodatkowe środki, które pozwolą jej m.in. na realizowanie szybszych płatności do dostawców i w związku z tym może otrzymać od nich dodatkowe rabaty. Dodatkowo, zwiększenie udziału marek własnych w sprzedaży, pozwoli na bardziej selektywne podejście do wyboru kolekcji towarów zamawianych od marek strategicznych. Oba te czynniki (dodatkowe rabaty i większa selektywność) powinny wpłynąć na poprawę marży realizowanej na sprzedaży marek strategicznych.
W drugim kwartale 2017 roku zostanie również uruchomiona nowa platforma internetowa, któa będzie zintegrowanaze sprzedażą w sklepach stacjonarnych. Wdrożenie tego nowoczesnego rozwiązania, w powiązaniu z dostępem do produktów z niższego poziomu cenowego, powinno pozwolić znacząco zwiększać obroty w e-sklepie. Spółka zakłada, że docelowo udział sprzedaży internetowej może sięgnąć 10% sprzedaży ogółem.