Od 4 do 21 grudnia Intermarché przeprowadzi we wszystkich swoich supermarketach w Polsce kampanię lojalnościową. Klienci za zakupy w sklepach sieci będą mogli otrzymać w prezencie ekskluzywną srebrną bransoletkę firmy YES. Biżuteria, którą będzie można otrzymać od Intermarché, nie jest dostępna w sprzedaży w żadnym salonie jubilerskim YES. Jest to limitowana edycja bransoletek, która została zaprojektowana wyłącznie na potrzeby akcji Intermarché.
Intermarché przygotowało dla swoich klientów kolejną niespodziankę. Przez ponad dwa tygodnie grudnia za zakupy w wysokości minimum 100 złotych każdy klient otrzyma naklejkę do umieszczenia na specjalnym kuponie. Za jeden paragon będzie można uzyskać maksymalnie 3 naklejki. Aby otrzymać prezent w postaci oryginalnej srebrnej bransoletki firmy YES o najwyższej próbie 0,925, wystarczy zdobyć trzy naklejki na kuponie. Upominek dostępny będzie w trzech wzorach. Kupony będzie można wymienić na bransoletki w Punkcie Obsługi Klienta na terenie supermarketów Intermarché.
-
W tym roku, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, postanowiliśmy sprawić naszym klientom wyjątkowy prezent. Przygotowaliśmy akcję, w ramach której klienci naszych supermarketów będą mieli szansę otrzymać bransoletkę stworzoną specjalnie dla nich. Mamy nadzieję, że będzie to dla nich miły przedświąteczny upominek – podkreśla Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
Akcji towarzyszyć będzie kampania obejmująca TV, radio, Internet jak i materiały POS w sklepach Intermarché.
-
Kampania telewizyjna została zrealizowana przy zastosowaniu nowatorskiej techniki cinemagraph, która łączy statyczne zdjęcia rodem z sesji modowej z wybranymi ruchomymi elementami. Autorem zdjęć jest Zuzanna Krajewska, jedna z najlepszych polskich fotografek – zaznacza Iwona Nowak, kierownik Działu Komunikacji i Reklamy w sieci Intermarché.
Szczegółowe informacje o akcji można znaleźć m.in. w gazetkach handlowych Intermarché, materiałach informacyjnych w supermarketach sieci, na stronie internetowej oraz w Radiu Muszkieterów. Regulamin dostępny jest w sklepach oraz na tronie internetowej, natomiast spot reklamowy na kanale Youtube.
Tagi: