Innowacyjna akcja marketingowa w Carrefour

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-07-10 | 14:11
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour w warszawskiej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła 82 zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i będą poznawać ofertę hipermarketów Carrefour. To pierwsza taka akcja marketingowa w Polsce.
W ramach akcji, na terenie hipermarketu zainstalowany zostanie specjalny „grający stół”. Umieszczone na nim produkty, za każdym dotknięciem będą wydawały różne dźwięki muzyczne. Klienci będą mieli możliwość skomponowania własnych melodii i zarazem współtworzyć zupełnie nowe kompozycje.
W myśl hasła „Pozytywnie każdego dnia”, w zupełnie nowy i niestandardowy sposób, Carrefour chce zainteresować klientów swoją ofertą handlową. Pokazać ją w zabawny i zaskakujący sposób, a przede wszystkim wyjść z ofertą poza standardowe obszary komunikacji.
Obecnie Carrefour coraz intensywniej poszerza swoja ofertę handlową, wprowadzając nowe oraz często trudno dostępne w innych marketach, produkty. Przykładem może być tu seria asortymentu bezglutenowego, a także produkty o obniżonej zawartości cukrów i tłuszczy dla osób dbających o sylwetkę. W hipermarketach Carrefour klienci mogą również znaleźć duży wybór produktów ekologicznych, bio oraz regionalnych. Wartym zwrócenia uwagi są także wędliny wyrabiane w wędzarniach Carrefour. Produkty te powstają w oparciu tradycyjne receptury, dzięki czemu odznaczają się wyjątkowym smakiem oraz wysoką jakością.
Efektem czwartkowego „marketingowego eksperymentu” będzie reklama produktowa połączona z muzyką, która zostanie współ-skomponowana przez klientów biorących udział w zabawie. Carrefour poprzez zupełnie niekonwencjonalne działania chce pokazać klientom, że reklama produktów codziennej konsumpcji nie musi być nudna. Połączenie różnych technik i kanałów komunikacji, daje możliwość nie tylko wzmocnienia przekazu, ale również dotarcia do szerszego grona klientów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-10-11 do 2014-10-11

Innowacyjna akcja marketingowa w Carrefour

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.