H&M: 18% wzrost przychodu ze sprzedaży do września

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-22 | 17:14
Szwedzki gigant odzieżowy, H&M podał wyniki sprzedażowe firmy od 1 grudnia 2013 do 31 sierpnia 2014. W ciągu tych dziewięciu miesięcy, popularny Hennes odnotował 15% wzrostu sprzedaży z uwzględnieniem lokalnych VATów.
Po przeliczeniu na szwedzką koronę i bez VATu koncern odnotował 18% wzrostu sprzedaży. Po odliczeniu podatków zysku sieci za ten okres wyniósł 13,754 mln szwedzkich koron, co oznacza, że udział marki wart jest 8.31 szwedzkiej korony.
- Nasze udziały wzrastają dzięki dynamicznemu rozwojowi wszystkich naszych marek. Uważamy, że jest to bezpośrednim rezultatem dobrego odzewu na naszą kolekcję. Wraz z ekspansją firmy dało to 21% wzrost sprzedaży za pierwszy kwartał. Odnotowaliśmy także 20% wzrost z zysków operacyjnych marki i to w bardzo intensywnej fazie inwestycji, mających na celu umocnienie sieci H&M - powiedział Karl-Johan Persson, CEO Hennes & Mauritz.
Przez 9 miesięcy sprzedaż H&M wzrosła o 18% a zysk operacyjny o 20%, przeliczenie tych danych na walutę oznacza wzrost zysku z 3 bln szwedzkich koron do 17.9 bln szwedzkich koron.
- Jesteśmy też w trakcie ekscytującego dla nas rozwoju serwisu sklepów internetowych. Tylko w tym roku otworzyliśmy cztery internetowe sklepy H&M a w przyszłym roku planujemy otworzyć ich jeszcze 8 lub 10. Nasze nowe otwarcia przybrały zawrotne tempo, w tym roku były to już: Francja w marcu, Włochy i Hiszpania w sierpniu, a we wrześniu Chiny. We wszystkich tych krajach spotkaliśmy się z bardzo pozytywna reakcją. Uważamy, że serwis online H&M jest ważnym dodatkiem do oferty, którą proponują sklepy stacjonarne, bo dzięki nim możemy zwiększyć poziom naszego serwisu i dostępność naszych produktów dla klientów - dodał Karl-Johan Persson.
Dyrektor generalny marki wspomniał także o najbliższych planach i zaangażowaniu w kwestie środowiska:
- Z niecierpliwością oczekujemy jesieni. Poza rozwojem na rynku internetowym, pracujemy również nad poszerzeniem działu H&M Sport i naszej oferty obuwia, które dostępne będą zarówno w sklepach jaki i online. W październiku wprowadzona zostanie kolekcja H&M Conscious Denim, która wykonana jest z materiałów przyjaznych środowisku, jak np.  bawełna recyklingowana pochodząca z akcji Garment Collecting, która jest częścią inicjatywy na rzecz zmniejszenia szkodliwego wpływu produkcji odzieży na środowisko. Odnawialne źródła energii i samowystarczalność jest ważną kwestią zarówno dla naszych klientowi, jak i naszych pracowników. Dlatego posługując się naszą rozmiarówką i wpływami jakie posiada marka staramy się wywrzeć presję w kwestiach związanych ze środowiskiem. Chcemy, żeby nasi klienci wiedzieli, że kupują rzeczy od firmy odpowiedzialnej. Jesteśmy przekonani, że inwestycje, które prowadzimy są po prostu naszą powinnością, nawet jeżeli początkowo są one kosztowne. Zawsze skłaniamy się ku działaniom długoterminowym, a samowystarczalność to inwestycja w przyszłość - dodaje Karl-Johan Persson.
Najlepiej H&M sprzedaje się w Niemczech, USA i Wielkiej Brytanii. Rodzimy kraj sieci, Szwecja znalazła się na 4. miejscu. Tylko w okresie od grudnia 2013 do sierpnia 2014 sieć otworzyła 94 nowe sklepy w Europie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-02-15 do 2015-02-15

H&M: 18% wzrost przychodu ze sprzedaży do września

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.