3 grudnia we wrocławskiej galerii handlowej, zlokalizowanej przy ul. Legnickiej 58, działalność rozpoczął kolejny sklep Guess. W swojej ofercie marka posiada już denimowa kolekcja Nashville, inspirowana kultowym „muzycznym miastem”, a także idealna na wieczorne wyjścia The Show i przywołująca klimat tras koncertowych kolekcja On the Road.
Wśród propozycji Guess na sezon jesień/zima 2014 znajdują się zarówno podkreślające kształty spodnie z obniżonym stanem i seksowne rurki, jak też modele a’la dzwony, boyfriendy, super modne ogrodniczki i kombinezony. W dziale męskim dominuje klasyczny styl kowbojski: spodnie o luźnym kroju i te bardziej dopasowane. Mocnym akcentem kolekcji są też nawiązania do stylu lat 80-tych: koszulowe kurtki i swetry oversize. W ofercie marki poza szeroką gamą denimu, można znaleźć również pre-kolekcję wiosna/lato 2015, a także buty i torebki z Guess Accessories.
Nowy salon sprzedaży we wrocławskim centrum handlowym łączy ze sobą szyk i nowoczesny styl glamour, jednocześnie tworząc miłą, sprzyjającą zakupom atmosferę. Minimalistyczny design pomaga skupić się na produkcie, a zmysłowe zdjęcia z kampanii jesień/zima 2014 tworzą niepowtarzalny, swoisty dla marki Guess klimat.
Tagi: