Grupa Wójcik, działająca na rynku od 1987 roku, coraz lepiej radzi sobie poza granicami Polski. Marki Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony, należące do portfolio Grupy, stają się brandami międzynarodowymi. Szczególną rolę odgrywa w ostatnim roku Ceremony, której butki funkcjonują już w Austrii, Londynie i Pradze.
-
Marka Ceremony staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Jej obecność w Londynie, Pradze czy Austrii przynosi poza efektem sprzedażowym również efekt PR-owy. Są to swego rodzaju międzynarodowe showroomy, do których zapraszamy również naszych zagranicznych partnerów. Jesteśmy zadowoleni z działalności marki Ceremony w Wielkiej Brytanii, gdzie powstał nawet jej sklep internetowy pod adresem ceremonybywojcik.com - mówi Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Grupy Wójcik.
Grupa Wójcik zauważa coraz większy potencjał na rynku niemieckim, francuskim i włoskim, gdzie jak zapewnia Marek Szostak z pewnością będzie rozwijać sieci sprzedaży marek Ceremony oraz Wójcik. -
Wójcik jest rozpoznawalnym brandem szczególnie na rynkach wschodnich. Mamy sklepy w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. Ostatnio podpisaliśmy umowę w nowo powstającym centrum handlowym Forum we Lwowie - informuje dyrektor ds. rozwoju.
Wójcik oferuje ubrania dla dzieci w wieku od 0,5 roku do 12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7–14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.
Tagi: