Obroty Grupy Redan w listopadzie br. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż artykułów modowej marki Top Secret wzrosła w naszym kraju o 1,4% w ujęciu rok do roku, a segmentu dyskontowego TXM poprawiła się aż o 9,7%. Spadek przychodów w skali całej Grupy to wyłącznie efekt pogorszenia sprzedaży na rynkach wschodnich.
-
Osiągnięte w listopadzie br. wyniki sprzedażowe potwierdzają dobre przyjęcie przez Klientów jesienno-zimowej kolekcji segmentu fashion. Po bardzo udanym październiku także w minionym miesiącu krajowa sprzedaż wyrobów pod markami Top Secret, Troll i Drywash była wyższa niż rok wcześniej. Cieszy nas to tym bardziej, że listopad w 2013 r. był miesiącem o wysokich obrotach - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A. Podkreślił, że cały czas bardzo dobrze rozwija się sprzedaż w segmencie dyskontowym. -
W listopadzie, podobnie jak od początku tego roku, sieć TXM osiągnęła dodatnią dynamikę obrotów, cały czas powyżej tempa przyrostu powierzchni sklepów, co oznacza, że wyniki rosną szybciej od sprzedaży – podkreślił Bogusz Kruszyński.
W skali całej Grupy Redan przychody w listopadzie 2014 r. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w roku ubiegłym. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 6,8% i wyniosły 439,5 mln zł. Na koniec listopada powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 107,5 tys. m kw., co oznacza wzrost o 6,3% w porównaniu do listopada roku 2013. Sieć dyskontów odzieżowych TXM w listopadzie br. wypracowała 23,5 mln zł obrotów, czyli o 9,7% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. m kw. i była o ponad 5,3% większa niż w listopadzie 2013 r.
W sektorze modowym listopadowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 14,1% niższa niż przed rokiem i wyniosła 18,8 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 1,4%, a na rynkach zagranicznych spadła o 44%. -
Spadek obrotów na Ukrainie i w Rosji to efekt utrzymującej się dewaluacji hrywny i rubla – przyznał Bogusz Kruszyński. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w listopadzie 2014 r. wzrosła o 4,4% względem listopada 2013 r. i wyniosła 41,1 tys. m kw.
Tagi: