Grupa Redan z niższymi o 2,3% przychodami w listopadzie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-12-09 | 11:09
Obroty Grupy Redan w listopadzie br. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż artykułów modowej marki Top Secret wzrosła w naszym kraju o 1,4% w ujęciu rok do roku, a segmentu dyskontowego TXM poprawiła się aż o 9,7%. Spadek przychodów w skali całej Grupy to wyłącznie efekt pogorszenia sprzedaży na rynkach wschodnich.
- Osiągnięte w listopadzie br. wyniki sprzedażowe potwierdzają dobre przyjęcie przez Klientów jesienno-zimowej kolekcji segmentu fashion. Po bardzo udanym październiku także w minionym miesiącu krajowa sprzedaż wyrobów pod markami Top Secret, Troll i Drywash była wyższa niż rok wcześniej. Cieszy nas to tym bardziej, że listopad w 2013 r. był miesiącem o wysokich obrotach - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A. Podkreślił, że cały czas bardzo dobrze rozwija się sprzedaż w segmencie dyskontowym. - W listopadzie, podobnie jak od początku tego roku, sieć TXM osiągnęła dodatnią dynamikę obrotów, cały czas powyżej tempa przyrostu powierzchni sklepów, co oznacza, że wyniki rosną szybciej od sprzedaży – podkreślił Bogusz Kruszyński.
W skali całej Grupy Redan przychody w listopadzie 2014 r. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w roku ubiegłym. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 6,8% i wyniosły 439,5 mln zł. Na koniec listopada powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 107,5 tys. m kw., co oznacza wzrost o 6,3% w porównaniu do listopada roku 2013. Sieć dyskontów odzieżowych TXM w listopadzie br. wypracowała 23,5 mln zł obrotów, czyli o 9,7% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. m kw. i była o ponad 5,3% większa niż w listopadzie 2013 r.
W sektorze modowym listopadowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 14,1% niższa niż przed rokiem i wyniosła 18,8 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 1,4%, a na rynkach zagranicznych spadła o 44%. - Spadek obrotów na Ukrainie i w Rosji to efekt utrzymującej się dewaluacji hrywny i rubla – przyznał Bogusz Kruszyński. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w listopadzie 2014 r. wzrosła o 4,4% względem listopada 2013 r. i wyniosła 41,1 tys. m kw.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-28 do 2015-03-28

Grupa Redan z niższymi o 2,3% przychodami w listopadzie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.