Największe dynamiki przychodów ze sprzedaży wykazały segment E-commerce (+17%), co było efektem wysokich dynamik zanotowanych na portalach empik.com i smyk.com, a także Grupa Smyk (+4%) w związku ze zwiększeniem sieci dystrybucji (na koniec września 2014 r. Grupa prowadziła 201 sklepów, vs. 181 sklepów w III kwartale 2013 r.).
Struktura sprzedaży w III kwartale 2014 r. odzwierciedlała przyjętą przez Grupę EM&F strategię koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczególnych dywizjach biznesowych/spółkach.
Ponadto, w III kwartale 2014 r. Grupa EM&F kontynuowała pozytywny trend wzrostu marży brutto, która w omawianym okresie wyniosła 44% vs. marża brutto na poziomie 42% w III kwartale 2013 r.
W III kwartale 2014 r. strata netto z działalności kontynuowanej zmniejszyła się o 68% i wyniosła 9 mln zł. Narastająco do końca III kwartału b.r. strata netto z działalności kontynuowanej wyniosła 51 mln zł.
Tagi: