Google najcenniejszą marką na świecie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-22 | 18:02
Według raportu 100 top BrandZ przygotowanego przez agencję Millward Brown firma Google stała się najcenniejszą marką na świecie, wyprzedzając tym samym dotychczasowego lidera- Apple.
Marka Apple przez ponad 3 lata  zajmowała pierwsze miejsce w rankingu 100 top BrandZ. W 2014 roku  jej wartość spadła  o ponad  20 % - wynosi 147, 88 mld $.  Dla porównania wartość marki Google szacuje się na ponad 159 mld $, co oznacza sukcesywny wzrost o 40 % każdego roku. Na wyraźny wzrost wartości Google wpływ miały  przede wszystkim nowoczesne technologiczne rozwiązania, które marka wprowadziła w tym roku – Project Loon czy Google Glass.
– Google stało się bardzo innowacyjną marka, która w tym roku wprowadziła projekt Google Glass, inwestowała również w badania nad sztuczną inteligencją – powiedział Benoit Tranzer, dyrektor regionalny zarządzający Millward Brown w Europie. – Wszystkie  te działania są wyraźnym sygnałem rosnącej wartości Google – dodaje.
Na pozostałych miejscach 100 top BrandZ znalazły się takie marki jak IBM, Microsoft,  McDonald′s, Coca-Cola, Visa, Marlboro i Amazon.com.
Raport 100 top BrandZ ocenia marki obliczając ich wartość finansową uwzględniając wkład pieniężny firmy. Wyróżnienie oceną przyznawane jest za „ wyjątkowość, umiejętność wyróżnienia się z tłumu, kreowanie potrzeb klientów i pielęgnowanie z nimi więzi”.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-08-31 do 2014-08-31

Google najcenniejszą marką na świecie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.