Wartość sprzedaży detalicznej w salonach odzieżowych Simple CP wyniosła we wrześniu 2014 roku 8,4 mln zł, podczas gdy w salonach Gino Rossi ukształtowała się we wrześniu na poziomie 9,8 mln zł i była o 3% wyższa w ujęciu rok do roku.
Sprzedaż całej Grupy Gino Rossi (bez sprzedaży materiałów do poddostawców), wzrosła we wrześniu o 7% i wyniosła 22,7 mln zł. Narastająco, w okresie od stycznia do września 2014 roku Grupa Gino Rossi zanotowała sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 176,7 mln zł, o 18% wyższą w ujęciu rok do roku.
Szacunkowy poziom marży brutto na sprzedaży (łącznie detalicznej i hurtowej) w trzecim kwartale tego roku wyniósł w Gino Rossi 41,4%, natomiast w Simple CP 56,1%.
-
Po wynikach sprzedaży we wrześniu wyraźnie widać, że nasze kolekcje odzieży i obuwia, przygotowane na sezon jesień-zima, zostały dobrze odebrane przez klientów. Ponad 20 procentowy wzrost sprzedaży marki Simple potwierdza, że w ubiegłym roku podjęliśmy bardzo dobrą decyzję o zmianie systemu zarządzania kolekcją w tej marce i o podjęciu współpracy z nowym zespołem projektantów. Jedną z istotnych zmian była decyzja o poszerzeniu kolekcji Simple w porównaniu do ubiegłorocznej. Oprócz ubrań w stylu dress party mamy teraz szeroką kolekcję ubrań w stylu office, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientek. Sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi wzrosła we wrześniu o 3%. Jest to wzrost mniejszy niż w poprzednich miesiącach tego roku, jednak należy pamiętać, że mieliśmy wysoką bazę. Wrzesień ubiegłego roku był wyjątkowy z uwagi na złą pogodę, która sprzyjała sprzedaży obuwia z kolekcji jesienno-zimowej. Z kolei wrzesień tego roku charakteryzował się relatywnie wysokimi temperaturami, jednak udało nam się utrzymać dodatnia dynamikę wzrostu co dowodzi, ze decyzje zakupowe naszych Klientów są w mniejszym stopniu determinowane pogodą. Pozytywnie wygląda także poziom szacunkowych marż wygenerowanych w trzecim kwartale. W Gino Rossi utrzymaliśmy marżę brutto na podobnym poziomie, natomiast w Simple rentowność brutto na sprzedaży wzrosła o blisko 6 punktów procentowych w porównaniu do poziomu z trzeciego kwartału ubiegłego roku - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi. -
Z dużym optymizmem patrzymy na czwarty kwartał. Spodziewamy się dalszego wzrostu sprzedaży, tak w Gino Rossi, jak i w Simple. Od września prowadzimy telewizyjną kampanię reklamową, która będzie kontynuowana do połowy października. Na czwarty kwartał planujemy także inne akcje marketingowe wspierające sprzedaż marek Simple i Gino Rossi - dodaje.
Tagi: