Grupa Gino Rossi zanotowała w październiku 2014 roku sprzedaż w wysokości 22,5 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,5 mln zł. Z kolei sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 8 mln zł, wobec 7,1 mln zł sprzedaży w październiku 2013 roku.
Narastająco od stycznia do końca października tego roku, sprzedaż w Grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 199,1 mln zł i była o 17% wyższa w ujęciu rok do roku. Dobry wynik zanotowany został w sprzedaży detalicznej Gino Rossi, gdzie po dziesięciu miesiącach tego roku sprzedaż wzrosła o 24% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.
-
Po dobrym wrześniu, zwiększyliśmy sprzedaż w październiku, przy wzroście powierzchni handlowej tylko o kilka procent w ujęciu rok do roku. W kolejnych miesiącach spodziewamy się utrzymania dotychczasowej dynamiki sprzedaży – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.
Tagi: