Grono najemców rozbudowanego Gemini Park Bielsko-Biała powiększyło się o kolejne znane brandy. Dziś, swój pierwszy w tym mieście salon, otworzyła marka Pepco - sieć samoobsługowych sklepów dyskontowych oferujących produkty wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnej cenie. Na powierzchni ponad 360 mkw. znaleźć można szeroki wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. W tym tygodniu pierwszych klientów w Gemini Park Bielsko-Biała powitał także Bank Millennium (110 mkw.), który oferuje swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców oraz bankowość elektroniczną.
Zdaniem nowych najemców obiektu, Gemini Park to Centrum Handlowe o dużym potencjale.
–
Dobrze dobrany mix najemców, rozbudowana i kompleksowa oferta to czynniki, które zdecydowały, że najlepiej oceniliśmy Gemini Park pośród innych obiektów handlowych w tym mieście – mówi Marcin Stanko, dyrektor operacyjny, Pepco. –
Wierzymy, że centrum Gemini Park będzie ważnym miejscem w życiu mieszkańców miasta, a Bank Millennium wniesie do niego najwyższą jakość obsługi bankowej – komentuje Andrzej Kamiński, dyrektor biura optymalizacji sieci sprzedaży w Banku Millennium.
W Gemini Park Bielsko-Biała niedawno zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej, powierzchnia obiektu to ponad 40 tys. mkw. GLA, na której znajduje się 120 sklepów z branży modowej, usługowej oraz rozrywkowej. Zgodnie z przyjętą strategią, po rozbudowie Gemini Park Bielsko-Biała dysponuje kompleksową, bogatą ofertą skierowaną dla całych rodzin. Większość najemców centrum to znane marki o zasięgu europejskim i krajowym, ale wśród nich są także regionalni przedsiębiorcy, którzy wyróżniają obiekt na tle konkurencji.
Tagi: