W sobotę, 31 maja w centrum handlowo-rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała otwarty został nowy, największy w regionie salon jednej z najpopularniejszych firm należących do grupy LPP: Reserved. Dzień wcześniej (30 maja) pierwszych klientów powitał sklep marki Monnari.
Oferta modowa Gemini Park Bielsko-Biała powiększyła się o kolejne znane sklepy. Od 31 maja w obiekcie funkcjonuje już nowy, powiększony salon marki należącej do Grupy LPP: Reserved – popularnej polskiej firmy, która dostępna jest już w 10 europejskich krajach. W bielskim Gemini Park marka obecnie zajmuje dwupoziomowy lokal o powierzchni blisko 2 tys. m kw., oferując odzież w wyszukanym wzornictwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
–
W Gemini Park Bielsko-Biała dostępna jest już pełna oferta grupy LPP. Swoje salony posiadają już u nas brandy tj.: Cropp, House, Mohito oraz najnowsza propozycja spółki - Sinsay. Obecnie mamy także okazję odwiedzać powiększony trzykrotnie salon Reserved, który dzięki swojej wzbogaconej ofercie z pewnością przypadnie do gustu naszym klientom – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.
Sektor fashion 30 maja powiększyło także Monnari – jedna z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych dla kobiet, kojarzona z wysoką jakością i niepowtarzalnym stylem. W nowo otwartym salonie o powierzchni 180 m kw. firma oferuje rozmaite linie odzieży damskiej uzupełni szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię.
–
Chcemy, by bogata i atrakcyjna oferta modowa, rozrywkowa i usługowa skierowana do różnych grup wiekowych, stanowiła siłę rozbudowanego Gemini Park Bielsko-Biała. Nowo otwarte sklepy odzieżowe z pewnością przyczynią się do dodatkowego wzmocnienia pozycji centrum w regionie – podsumowuje K. Brączek.
W kwietniu b.r. zakończyła się rozbudowa Gemini Park Bielsko-Biała, dzięki której powierzchnia centrum powiększyła się do ponad 40 tys. m kw. GLA, na której obecnie znajduje się 120 sklepów z branży modowej, usługowej oraz rozrywkowej. Większość najemców centrum to znane marki o zasięgu europejskim i krajowym, ale wśród nich są także regionalni przedsiębiorcy, którzy wyróżniają obiekt na tle konkurencji.
Tagi: