Wzrost obrotów i wskaźników FootFall, otwarcie czterech nowych sklepów w przeciągu miesiąca oraz podpisane kolejne umowy najmu – to wyniki, jakie w maju osiągnęło Gemini Park Bielsko-Biała.
Pierwszych klientów rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała powitało 9 kwietnia. Od tego czasu centrum handlowe cieszy się rosnącą popularnością, co potwierdzają statystyki sprzedażowe i odwiedzin obiektu. Tylko w ostatnim miesiącu obroty na m kw. w bielskim, powiększonym Gemini Park wzrosły o ponad 20 proc., a odwiedzalność podwyższyła się aż o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
–
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez Gemini Park. Spodziewaliśmy się, że rozbudowa i zmiana profilu obiektu będzie odpowiedzią na potrzeby mieszkańców Bielska-Białej. Dotychczas brakowało w tym mieście centrów handlowych z ofertą sprofilowaną, skierowaną do rodzin z dziećmi, czego dowodem jest liczba osób odwiedzających nas w dniu 1 czerwca – aż 22 tys. osób – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Oferta Gemini Park Bielsko-Biała stale się powiększa. Tylko w maju do grona najemców dołączyły już cztery kolejne brandy. Wśród nich znajduje się marka należącej do Grupy LPP: Reserved, która w bielskim Gemini Park zajęła dwupoziomowy lokal o powierzchni blisko 2 tys. m kw. Sektor fashion powiększyła także firma Monnari (180 m kw.) – jedna z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych dla kobiet, a pierwszy w mieście salon otworzyła sieć Pepco (360 m kw.) - samoobsługowy sklep dyskontowy. Sektor usługowy powiększył z kolei Bank Millennium (110 m kw.). Niebawem swoje lokale otworzą kolejne znane marki.
– Chcemy, aby nasi klienci mogli wybierać spośród atrakcyjnego mix’u najemców, dlatego też cały czas zabiegamy o obecność znanych, wiodących marek oraz lokalnych firm. Już wkrótce w bielskim Gemini otwarty zostanie największy w południowej Polsce klub fitness, który zajmie ponad 2200 m kw., sklep z artykułami wyposażenia wnętrz popularnej marki home&you oraz sygnowany profesjonalną marką OPI salon pielęgnacji paznokci. Prowadzimy też rozmowy na wynajem kolejnych lokali – dodaje K. Brączek.
Tagi: