Natasha Pavluchenko, Nenukko, Joanna Klimas, PJOTR, Sowik Matyga oraz Natalia Jaroszewska to projektanci, którzy zdecydowali się na współpracę z marką Gatta, która już po raz kolejny pomaga i partneruje artystom podczas Polskiego Tygodnia Mody w Łodzi.
– Co sezon, podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland mamy przyjemność współpracować z najważniejszymi polskimi projektantami. Dodatki do stylizacji marki Gatta idealnie komponują się ze wszystkimi stylami i są uniwersalne, co udowodniliśmy pracując z tak różnorodną grupą designerów – od Joanny Klimas czy Natalii Jaroszewskiej po nowe, ciekawe odkrycia tego sezonu jak marka PJOTR czy Sowik Matyga – powiedziała Monika Kazimierczak, marketing manager Gatta.
W kolekcjach zostały wykorzystane skarpety, ciemne kryjące rajstopy, legginsy, zakolanówki, ale także body golfy. W prezentacji swojej kolekcji, ciemnych rajstop i zakolanówek użył PJOTR.
– Nikogo nie powinno dziwić, że gdy na etapie tworzenia kolekcji na FashionPhilosophy Fashion Week Poland doszliśmy do etapu stylizacji, od razu pomyśleliśmy o produktach marki Gatta. Dzięki tak bogatej palecie produktów i znakomitej współpracy, bez trudu udało nam się podkreślić rockowy charakter ubrań i dodać kolekcji ostatecznego sznytu – mówi Piotr Górski, właściciel i projektant marki PJOTR.
Podczas pokazu do swoich stylizacji, skarpetki i body golfy marki Gatta, wykorzystały również designerki duetu Sowik Matyga. Na zastosowanie ciemnych rajstop, zdecydowała się także tajemnicza marka Nenukko, która po pokazie zebrała bardzo pozytywne recenzje branży modowej.
Tagi: