Gatta to polska marka oferująca głównie odzież i bieliznę damską. Wśród produktów w elbląskim sklepie znajdą się m.in. rajstopy, podkolanówki, skarpety, pończochy, kostiumy kąpielowe oraz odzież sportowa i bezszwowa. Lokal o powierzchni 56 m kw. powstanie na parterze centrum handlowego.
Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych 27 sklepów. Swoje salony w przebudowanej części Ogrodów otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Deichmann, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Vision Express, Matras, Wojas, Quiosque, Apteka Centrum, Lara Fabio, Orange, Crux, YES, Esotiq, pralnia Perfect Clean, Plus GSM, T-mobile, In Medio, Play, Marilyn, Piekarnia Raszczyk, Kantor, Yves Rocher oraz Apart na pasażu w formie dwóch stoisk. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Stopień komercjalizacji Ogrodów po rozbudowie, z uwzględnieniem finalizowanych umów, przekracza już 85%. Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, takich jak: Media Markt, Reserved, H&M, New Yorker, Cropp Town, Mohito, Camaieu, Rossmann, Home&You, 4F, Sizeer, McDonald’s, Lavard, Apart, Trojan Horse, Ochnik, Dobre Smaki, Jubirex, Brange, Delikatesy Kogutek, Jubimax, Swiss34, Centrum Wczasowe Wakacje.pl, Grycan, oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.
Tagi: