Sklepy oraz kawiarnie i restauracje, a także… porządek i czystość - to najwyżej oceniane elementy Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe zapytało swoich klientów o to, jak postrzegają największą galerię w Częstochowie.
Oferta na mocnym plusie
Aż 91 proc. odwiedzających Galerię Jurajską w Częstochowie pozytywnie ocenia sklepy, jakie znajdują się w ofercie centrum - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Zdaniem 81 proc. odwiedzających ilość sklepów w centrum jest wystarczająca, z kolei, co trzeci klient przyznaje, że galeria ma w swojej ofercie jego ulubiony sklep. Podobnie jest z oceną oferty kawiarni i restauracji - pozytywną notę wystawiło jej 90 proc. klientów.
-
Pozytywna ocena jest efektem systematycznego rozwoju portfolio najemców. Od ponad roku dostosowujemy je do oczekiwań tutejszego rynku, wprowadzając do oferty centrum marki pożądane przez klientów z Częstochowy i okolic. Te działania zaczynają procentować - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
A to dopiero początek zmian. Jeszcze w grudniu w galerii pojawi się duży najemca z ofertą meblową i wyposażenia wnętrz oraz plac zabaw z atrakcjami dla najmłodszych. Obecnie trwają już prace aranżacyjne w lokalach nowych najemców. - Pod dach galerii staramy się wprowadzać takie marki i taką ofertę, która idealnie wpasowuje się w potrzeby mieszkańców, zatrzymując ich poszukiwania marek i sklepów na Galerii Jurajskiej - mówi Katarzyna Korpak.
Liczy się także czas wolny
Ale odwiedzający częstochowskie centrum handlowe chwalą je nie tylko za ofertę. Pozytywnie postrzegana jest także atmosfera samego obiektu. Na plus oceniana jest m.in. czystość i porządek (93 proc.), wybór rozrywki (80 proc.) oraz miejsca do odpoczynku (77 proc.). Plusuje także 2000 bezpłatnych miejsc parkingowych.
- Galeria Jurajska stała się miejscem, w którym mieszkańcy Częstochowy lubią robić nie tylko szybkie zakupy, ale także spędzać czas wolny, korzystając z oferty kawiarni i restauracji, a także z oferty strefy rozrywki. Rosnącą nową rolę centrum w mieście widać w ocenie jaka została nam wystawiona. Klient coraz częściej zwraca bowiem uwagę na elementy inne niż oferta sklepów. Dziś liczy się wygląd galerii, jej przyjazność, muzyka, oświetlenie, miejsca relaksu oraz oferta wypełniająca wolny czas - mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.
O opinię na temat Galerii Jurajskiej ARC Rynek i Opinia zapytało ponad 1000 mieszkańców Częstochowy i okolic.
Tagi: