Galeria Słoneczna w Radomiu zorganizowała szkolenie dotyczące technik sprzedaży i obsługi klienta dla personelu sklepów mieszczących się w centrum handlowym. W ostatnim czasie odbyły się dwie dwudniowe sesje szkoleniowe, w których wzięło udział 30 pracowników z 14 sklepów.
Głównym celem szkolenia było nabycie umiejętności wykorzystania technicznych możliwości sprzedażowych, by znacząco zwiększyć efektywność sprzedaży. Na szkoleniach poruszono najważniejsze kwestie związane ze skuteczną sprzedażą i obsługą klienta, takie jak efektywność komunikacyjna w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów, identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi, prowadzenie poszczególnych etapów sprzedaży, standardy zachowań sprzedawcy, budowanie świadomości marki i pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania czy radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
-
Szczególnie ważne z punktu widzenia uczestniczek szkolenia była kwestia omówienia rodzaju klientów oraz skupienie uwagi na prawidłowej obsłudze trudnego klienta i przede wszystkim sprostanie jego oczekiwaniom - mówi Katarzyna Nowicka-Kądziela z Jacqueline Riu. -
Istotnym zagadnieniem poruszonym na szkoleniu było także podkreślenie ważności indywidualnego podejścia do klienta. Szkolenie bogate było w scenki, co pozwoliło na zgłębienie tematu od strony praktycznej i przełamanie barier związanych z obsługą klienta - dodaje. Kolejne szkolenie odbędzie się jeszcze w czerwcu.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Słonecznej
Zobacz sklepy w Galerii Słonecznej
Tagi: