Galeria Jurajska na plusie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-26 | 14:24
Galeria Jurajska na plusie, zarówno pod względem obrotów, jak i liczby odwiedzin – podaje centrum.
Obroty na plus
Należąca do GTC S.A. Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. Aż o 7% wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009 roku. Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców, jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.
- Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną – mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Rośnie FootFall
Galeria Jurajska odnotowała także wzrost liczby odwiedzających. W 2013 roku było to ponad 6 milionów osób. W okresie od stycznia do maja 2014 liczba klientów zwiększyła się o 3% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. I tutaj – zdaniem przedstawicieli galerii – wpływ miało również uatrakcyjnienie oferty.
– Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla mieszkańców regionu drugą opcją, dziś wybierana jest w pierwszej kolejności. Powód - Częstochowianie nie muszą szukać swoich ulubionych sklepów i marek w sąsiednich miastach i galeriach. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że ten 3% wzrost to liczba osób, które udało nam się przekonać do Galerii Jurajskiej – mówi Piotr Myszka.
Efekt - aż 58% mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy – wynika z ostatnich badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Galeria Jurajska na plusie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.