Modne dodatki, ubrania i buty sieci Fullah Sugah już niedługo dostępne będą na Śląsku. Franczyzobiorca greckiej marki podpisał właśnie umowę najmu na lokal o powierzchni blisko 380 metrów kwadratowych w części galeryjnej centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach.
Marka debiutuje na polskim rynku. W ofercie sieci znaleźć można bogaty asortyment dodatków, ubrań i obuwia w przystępnych cenach.
–
Najwyższej jakości materiały, innowacyjny design, bogata oferta, a także przystępne ceny ubrań i dodatków Fullah Sugah sprawiają, że jest to idealna propozycja dla Polek w każdym wieku – mówi Dorota Brzozowiec, właścicielka Make Business, firmy, która wprowadza sieć na polski rynek.
–
Wybór Centrum Handlowego Europa Centralna na pierwszy sklep Fullah Sugah w kraju i w tym regionie był dla nas oczywisty ze względu na świetną lokalizację oraz nietuzinkową ofertę handlową obiektu. – dodaje Kazimierz Rzepecki, franczyzobiorca Fullah Sugah.
Marka Fullah Sugah została stworzona ponad 30 lat temu w Grecji. Podążanie za najnowszymi trendami w modzie, kompleksowość asortymentu oraz dbałość o najmniejszy detal sprawiają, że marka cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów. Do końca tego roku sieć otworzy kolejne sklepy nie tylko w Polsce, ale także w Bułgarii, Rumunii, Słowacji oraz na Węgrzech. W tym roku otwarto też pierwszy salon sieci w Rosji. Otwarcie sklepu Fullah Sugah w Europie Centralnej w Gliwicach planowane jest na koniec lata.
–
Obecność marki takiej jak Fullah Sugah potwierdza silną pozycję centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach jako lidera na rynku regionalnym – mówi Dorota Beltani, Leasing & ssset manager w EC Property Management, spółce zarządzającej CH Europa Centralna. –
Nie po raz pierwszy marki wchodzące na rynek polski, czy tu na Śląsk, wybierają Centrum Handlowe Europa Centralna na lokalizację jednego ze swoich pierwszych sklepów, czego przykładem, z segmentu odzieżowego, oprócz Fullah Sugah, są najemcy tacy jak: Lindex, Sinsay, czy Nuna Lie.
„Moda, sport i wnętrza”, czyli jedno z haseł centrum handlowego Europa Centralna, nie traci na aktualności. Wśród najemców centrum znajdują się bowiem marki jedyne w regionie, o wyjątkowej pozycji i ofercie na rynku, takie jak Sports Direct, czy Ski Team. Swoją niezwykle ważną pozycję na mapie handlowej Polski, centrum osiągnęło również dzięki obecności w nim wyjątkowych marek z branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz, takich jak, np. Dobrodzień i Kalwaria, AMT Studio, Bel-Pol, Jula, czy Weltom.
Tagi: