Strategiczne zarządzanie z praktycznego i prawnego punktu widzenia. Forum FMCG to połączenie zarówno zagadnień biznesowych jak i prawnych. Przedstawienie ich w taki sposób, aby uczulić biznes na problemy prawne wynikające z codziennej działalności operacyjnej.
„Dialog” na linii Biznes - Prawo
To spotkanie kluczowych decydentów handlu w Polsce, przedstawicieli największych sieci handlowych i producentów sektora FMCG.
Podczas Forum prelegenci pełni ciekawych przemyśleń zaprezentują swój punkt widzenia dotyczący planów rozwoju wiodących sieci handlowych, strategie działań producentów, a także przyszłość i zmiany jakie szykuje rynek branży FMCG z perspektywy praktyka i prawnika.
Forum stworzy przestrzeń do wymiany doświadczeń i kontaktów oraz odpowiedniej relacji pomiędzy uczestnikami rynku handlu do długofalowych stosunków biznesowych.
Zachęcam również do zapoznania się z programem wydarzenia.
Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:
• Marki własne a renomowane brandy – czy to jest konkurencja?
• Polityka cenowa i promocyjna – główne wyzwania producentów i dystrybutorów
• Zintegrowana polityka handlowa – czego unikać przy pracy w wielokanałowych: sprzedaży i marketingu
• Budowanie lojalności konsumenta
• Źródła informacji rynkowych – skąd je pozyskiwać i jak czytać?
• Marketing sensoryczny jako element przyciągania klienta i budowania jego lojalności
• Ryzyka prawne związane z gromadzeniem i wymianą informacji rynkowych
ORGANIZATOR:
Puls Biznesu
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
www: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1051,forum-fmcg
tel: 22 333 97 77