Europa Centralna jest jednym z największych obiektów komercyjnych w Polsce. Ten unikalny koncept centrum, połączonego z parkiem handlowym, oferuje klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów - od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy domu, po ubrania z najnowszych kolekcji znanych marek. Działania podejmowane przez agencję będą rozwinięciem dotychczasowej strategii wizerunkowej marki, dzięki realizacji której odnotowano znaczący wzrost odwiedzin gliwickiego centrum. Mind Progress Group zajmie się kompleksową komunikacją Europy Centralnej, w tym opracowaniem i realizacją programów eventowych, czy działaniami z zakresu public relations, ze szczególnym uwzględnieniem CSR. Agencja będzie także odpowiedzialna za realizację działań reklamowych i promocyjnych oraz obsługę w social media.
-
Agencja Mind Progress Group pokazała się jako doświadczony partner, skutecznie i szybko reagujący na nasze potrzeby. Dzięki dotychczasowej współpracy, udało nam się przeprowadzić szereg ciekawych akcji, budujących pozytywny wizerunek Europy Centralnej w regionie oraz branży retail. - mówi Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej.
Tagi: