Esotiq&Henderson realizuje zapowiadaną wcześniej ekspansję na rynek niemiecki. Firma podpisała nowe umowy na otwarcie własnego sklepów marki Esotiq w dwóch lokalizacjach w Stuttgarcie. Spółka ma ambitne plany, aby w ciągu najbliższych lat stale powiększać sieć salonów Esotiq na terenach Niemiec i Europy Zachodniej.
Ekspansja Esotiq&Henderson na Zachód, to kolejny krok w konsekwentnie realizowanym planie ekspansji sieci Esotiq na Europę Zachodnią, a tym samym zwiększenie rozpoznawalności marki na arenie międzynarodowej. Na mocy podpisanych umów, w Stuttgarcie powstały dwa salony własne marki Esotiq zlokalizowane w nowo powstałych centrach handlowych. Pierwszy z nich mieści się w Centrum Handlowym Gerber, umiejscowionej w samym centrum Stuttgartu. Natomiast drugi został zlokalizowany w nowomodnej dzielnicy europejskiej w Galerii Handlowej Milaneo. Oba salony zostały otwarte na przełomie września i października tego roku i są zgodne z konceptem całej marki.
-
Niemcy to bardzo dojrzały rynek, kilkukrotnie większy od polskiego. Największy rynek odzieżowy w Europie i jeden z czołowych na świecie. Statystyczny Niemiec wydaje na ubrania kilkukrotnie więcej niż statystyczny Polak. Dla polskich marek to bardzo atrakcyjne miejsce zbytu. Esotiq to marka, która stawia na rozwój i stale poszukuje nowych możliwości ekspansyjnych. Chcemy żeby nasza marka była obecna nie tylko w garderobie polskiej klientki, ale również tej poza granicami naszego kraju. Otwarcie salonów w Stuttgarcie realizuje naszą strategię ekspansji, która zakłada otwieranie nowych punktów w czołowych lokalizacjach największych miast Niemiec i Europy Zachodniej – mówi Adam Skrzypek, prezes zarządu E&H.
Esotiq&Henderson, firma notowana na GPW NewConnect w Warszawie od 2011 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek na rynku bieliźniarskim. Obecnie sieć salonów Esotiq liczy ponad 200 salonów na terenie kraju. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy firma odnotowała wzrost przychodów na poziomie 4%, podczas gdy drugi kwartał zamknęła z wynikiem 17,2% wzrostu przychodu. Najnowsze wyniki firmy pokazują, że koniunktura w branży jest dobra, pomimo turbulencji na rynku. Unikalne projekty Esotiq powstają między innymi przy współpracy z top modelką Joanną Krupą oraz domem mody Eva Minge.
Tagi: