Platforma Empiku stawia na współpracę zarówno z mocnymi graczami na rynku sprzedaży, jak i mniejszymi sklepami, których oferta może poszerzyć i uzupełnić portfolio produktowe Empik.com. Najważniejszymi kryteriami podjęcia współpracy są wysoka jakość obsługi i atrakcyjność oferty partnera.
– Dzięki marketplace partnerzy mogą skorzystać z ogromnego zasięgu naszego sklepu online, zyskać nowych klientów i wypromować własne produkty, zachowując przy tym autonomię. My oferujemy m.in. prosty i przejrzysty model współpracy przy braku dodatkowych kosztów obsługi utrzymania oferty i reklamy – mówi Natalia Mikłuszka, Project Manager w Empik.com. - Proponowany przez Empik system pozwala na szerokie i bezkosztowe pokazanie oferty. Nie wprowadzono opłaty za prezentowanie produktów. Rozliczenia są dokonywane na podstawie prowizji od sprzedaży, którą nalicza się dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia. Jeśli klient się rozmyśli, sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami – dodaje.