Po wprowadzeniu nowego formatu sklepu stacjonarnego (Future Store) i całkowitej przebudowie sklepu internetowego, Empik uruchomił marketplace – to zupełnie nowa jakość w polskim biznesie. Od niedawna z doświadczenia oraz zasięgu trzeciego największego sklepu e-commerce w Polsce, mogą korzystać także inni sprzedawcy, powiększając przy tym bazę swoich klientów.
Według danych firmy badawczej Gemius, Empik znajduje się w czołówce polskich przedsiębiorstw e-commerce. Empik ze sklepu internetowego posiadającego najszerszy asortyment z kategorii Kultura i Rozrywka, stał się platformą sprzedażową oferującą produkty z różnych sektorów, takich jak Dom i Ogród, Elektronika, Dziecko czy Zdrowie i Uroda.
Partnerzy mogą liczyć nie tylko na sprzedaż za pośrednictwem strony Empik.com, którą miesięcznie odwiedza prawie 10 milionów użytkowników, a w ciągu dnia dochodzi nawet do 40 tysięcy zamówień, ale także na bezpośredni kontakt i indywidualną współpracę. Każdy partner ma swojego opiekuna biznesowego, z którym ustala wszystkie szczegóły, promocje i dodatkowe aktywności.