Już po raz kolejny marka Aryton stawia na klasyczną, ponadczasową fotografię. Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, na swoich zdjęciach do kampanii, pokazują współczesną kobietę, która w nowoczesny sposób nosi ikony mody.
Twarzą kolekcji jest Emilia Nawarecka, która pozuje w filmowych, pełnych emocji kadrach. Modelka w swoim kilkuletnim dorobku ma między innymi pokazy u takich projektantów jak Phillip Lim, Martin Margiela, Kenzo, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana Couture czy Jil Sander. Była twarzą światowych marek, między innymi Penny Black oraz kampanii Céline na sezon jesień/zima 2011/2012. Pracowała dla wielu najważniejszych magazynów modowych na świecie, między innymi pojawiła się w rosyjskim Vogue, tajlandzkim Harpers Bazaar, i-D, amerykańskim Elle. Z okazji 18-tych urodzin magazynu, Emilia pojawiła się na okładce jubileuszowego wydania ELLE. Można ją też zobaczyć w najnowszym numerze ELLE UK.
Bohaterem kampanii jest płaszcz, który występuje na wszystkich sześciu zdjęciach - płaszcz przestrzenny, mięsisty o szlachetnym kolorze i wysokiej jakości materiału. Płaszcz jest również głównym bohaterem kolekcji i jak mówi Patrycja Cierocka Dyrektor Kreatywna - stanowi o DNA marki Aryton.
Koncepcja artystyczna oraz stylizacje są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku.
Aryton to polska marka rodzinna, działająca na rynku od 25 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada blisko 30 salonów w całej Polsce.
Tagi: