Rage Age by Czapul, marka wchodząca od roku w skład Grupy Kapitałowej Próchnik S.A., uruchomiła właśnie sklep internetowy. Klienci mogą dokonać zakupów z asortymentu kolekcji męskiej i damskiej, którą oferuje marka.
Sklep
internetowy marki Rage Age, która dotychczas sprzedawała swoje produkty
w sklepach stacjonarnych, wystartował 4 listopada br. Zarówno w
e-sklepie, jak i w sklepach stacjonarnych, kolekcje marki są w dalszym
ciągu limitowane, co oznacza, że ilość egzemplarzy każdego modelu jest
ograniczona.
Obecnie trwają także prace nad otwarciem e-sklepu marki Adam Feliks Próchnik.
Oferta Grupy Kapitałowej Próchnik S.A. obejmuje garnitury, koszule, płaszcze i kurtki, których tradycja konstrukcji i kroju sięga momentu założenia łódzkiej firmy Próchnik S.A. w 1948 roku. Grupa zajmuje się produkcją oraz sprzedażą odzieży dla mężczyzn pod marką Adam Feliks Próchnik oraz Rage Age by Czapul, a od IV kwartału 2013 roku również włączyła do swojej oferty odzież damską, która z dnia na dzień cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród damskiej części odbiorców. W 2014 roku pod własną marką spółka zaoferowała swoim klientom gamę perfum dla mężczyzn i kobiet. Oferta sprzedażowa skierowana jest do szerokiej grupy klientów, którzy dysponują średnimi i wyższymi dochodami, którzy używają zarówno ubioru formalnego okazjonalnie, jak i na co dzień - w szczególności do pracowników administracji, biznesu i finansów.
Tagi: