W ciągu 12 miesięcy sklep internetowy mediaexpert.pl znacząco powiększył grono klientów. Zgodnie z najnowszymi danymi Megapanel PBI/Gemius, w lutym br. witrynę Media Expert odwiedziło 70% więcej unikalnych użytkowników w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 r. W rekordowym miesiącu produkty na mediaexpert.pl obejrzało 1,7 mln internautów.
Wyniki badań potwierdzają efektywność przyjętej przez Media Expert strategii rozwoju biznesu w sieci oraz coraz większe zainteresowanie polskich konsumentów do kupowania przez Internet.
-
Klienci cenią sobie różnorodność form dostawy, w tym również możliwość osobistego odebrania zakupionych produktów w dowolnym z naszych elektromarketów w całej Polsce. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. -
Oczywiście prócz zapewnienia najniższych cen na rynku, zachęcamy do korzystania z naszego sklepu internetowego poprzez wyprzedaże i ciekawe akcje promocyjne. Nasi klienci wiedzą, że zakupy na mediaexpert.pl są łatwe i bezpieczne. – dodaje Mystkowski.
Media Expert dysponuje obecnie siecią 260 stacjonarnych elektromarketów w całej Polsce, w których można odebrać osobiście zakupione przez Internet produkty. Standardowo dostawa realizowana jest również przez firmę kurierską – zwykle w ciągu 24 godzin od dodania produktu do wirtualnego koszyka.
Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie internetu realizowane metodą panelową. Stanowi standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników.
Tagi: