Dzięki sieci Textilmarket obroty Redanu stale rosną

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-08-13 | 10:06
Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w lipcu br. Obroty właściciela sieci TextilMarket oraz marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 37,6 mln zł i wzrosły o blisko 8% r./r. Na zwiększenie sprzedaży nadal dominujący wpływ ma segment dyskontowy. Obroty części modowej są na takim samym poziomie jak rok temu.
- W lipcu wypracowaliśmy kolejne wzrosty przychodów sieci dyskontowej TextilMarket, które pozytywnie wpłynęły na wynik całej Grupy. Zwiększenie sprzedaży części modowej w Polsce w lipcu zostało niestety skompensowane zmniejszeniem za naszą wschodnią granicą – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
W lipcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 37,6 mln zł, czyli o 8% więcej niż w roku ubiegłym. Na koniec lipca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 103,3 tys. m kw., co oznacza wzrost o 4,3% w porównaniu do lipca 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7% i wyniosły 261,4 mln zł.
Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w lipcu br. wypracowała obroty o ponad 14% większe niż przed rokiem, wynoszące 20,7 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 294 sklepy własne o łącznej powierzchni 63,2 tys. m kw. i była o niecała 5% większa niż w lipcu 2013 r.
W sektorze modowym lipcowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 0,8% wyższa niż przed rokiem i wyniosła 16,9 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w lipcu 2014 r. wzrosła o 3,3% względem lipca 2013 r. i wyniosła 40,1 tys. m kw.
2,1 mln zł obrotów Grupa Redan uzyskana poprzez sprzedaż internetową, która w lipcu 2014 r. wzrosła o 5,6% r./r. Jest w tym także uwzględniona wartość sprzedaży sklepu internetowego TextilMarket. - Obroty realizowane przez Textilmarket w Internecie – biorąc pod uwagę, że sklep działa tylko 3 miesiące – są imponujące. Najpóźniej we wrześniu uzyska on sprzedaż większą niż najlepszy sklep tradycyjny. Potencjał dalszego rozwoju jest bardzo duży – powiedział Bogusz Kruszyński.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-11-10 do 2014-11-30

Dzięki sieci Textilmarket obroty Redanu stale rosną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.