Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w lipcu br. Obroty właściciela sieci TextilMarket oraz marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 37,6 mln zł i wzrosły o blisko 8% r./r. Na zwiększenie sprzedaży nadal dominujący wpływ ma segment dyskontowy. Obroty części modowej są na takim samym poziomie jak rok temu.
-
W lipcu wypracowaliśmy kolejne wzrosty przychodów sieci dyskontowej TextilMarket, które pozytywnie wpłynęły na wynik całej Grupy. Zwiększenie sprzedaży części modowej w Polsce w lipcu zostało niestety skompensowane zmniejszeniem za naszą wschodnią granicą – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
W lipcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 37,6 mln zł, czyli o 8% więcej niż w roku ubiegłym. Na koniec lipca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 103,3 tys. m kw., co oznacza wzrost o 4,3% w porównaniu do lipca 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7% i wyniosły 261,4 mln zł.
Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w lipcu br. wypracowała obroty o ponad 14% większe niż przed rokiem, wynoszące 20,7 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 294 sklepy własne o łącznej powierzchni 63,2 tys. m kw. i była o niecała 5% większa niż w lipcu 2013 r.
W sektorze modowym lipcowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 0,8% wyższa niż przed rokiem i wyniosła 16,9 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w lipcu 2014 r. wzrosła o 3,3% względem lipca 2013 r. i wyniosła 40,1 tys. m kw.
2,1 mln zł obrotów Grupa Redan uzyskana poprzez sprzedaż internetową, która w lipcu 2014 r. wzrosła o 5,6% r./r. Jest w tym także uwzględniona wartość sprzedaży sklepu internetowego TextilMarket. -
Obroty realizowane przez Textilmarket w Internecie – biorąc pod uwagę, że sklep działa tylko 3 miesiące – są imponujące. Najpóźniej we wrześniu uzyska on sprzedaż większą niż najlepszy sklep tradycyjny. Potencjał dalszego rozwoju jest bardzo duży – powiedział Bogusz Kruszyński.
Tagi: