Drugi etap rebrandingu Costa Coffee

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-30 | 13:00
Kawiarnie Costa Coffee odnoszą coraz większe sukcesy w Polsce. CHI Polska, lider rynku kawiarnianego w naszym kraju, rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee.
CHI Polska, operator kawiarni Costa i coffeeheaven kontynuuje proces rebrandingu. - Costa Coffee jest największą marką kawiarni w Europie, a teraz odnosi sukces również w Polsce. Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca 2015 r. Jednak poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy 3 nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska. Wraz z końcem sierpnia rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 roku w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015.
Podczas pierwszego etapu zmian otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku. - Koncept kawiarni Costa Coffee natychmiast znalazł uznanie wśród klientów. Został wyróżniony nagrodą Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2014, tytułem Konsumencki Lider Jakości Debiut Roku 2014, tytułem Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii sieć kawiarni, jak i nagrodą Prime Property Prize 2014 w kategorii Najemca Roku, a także został bardzo pozytywnie oceniony w badaniach satysfakcji przeprowadzonych przy współpracy z PBS na próbie ponad 5000 naszych klientów. Przykładem naszej odpowiedzi na oczekiwania gości jest rozszerzona oferta produktowa. W piecu na miejscu w kawiarni wypiekamy nie tylko ciasteczka i croissanty, lecz również dania lunchowe, jak quiche’e - mówi Jolanta Borowska, dyrektor Działu Marketingu.
Costa Coffee wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Polaków nie tylko propozycją doskonałego smaku kawy, ale również wizją designu kawiarni, która zachwyca swoich gości prawdziwie niepowtarzalnym wystrojem. Wygląd i układ każdej kolejnej kawiarni jest tworzony i dopasowywany do lokalizacji przez zespół projektowy CHI Polska we współpracy z lokalnymi architektami. Niezależnie, czy jest to lokal przy głównej ulicy miasta, na dworcu, czy w galerii handlowej, zawsze harmonijnie współgra ze otoczeniem. - W kawiarniach Costa Coffee stosujemy 3 style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez słynne brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i  jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki. Charakteryzuje go nowoczesny, loftowy styl w klimacie city life. Styl Evo nawiązuje do słowa Evolution i wyróżnia się stonowaną kolorystyką ścian oraz przyjazną, ciepłą i sprzyjającą relaksowi atmosferą. Z kolei Revo to lokalna forma brytyjskiego designu. Neutralne kolory ścian stanowią tło dla grafik obrazujących proces parzenia kawy od ziarna po filiżankę espresso – o różnicach w wystroju kawiarni opowiada Michał Nowak, dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji.
Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheaven express zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. - Costa Express to wyjątkowa i unikalna propozycja dla wszystkich osób, które chcą wypić doskonałą kawę w pracy bądź w podróży. Ziarna mieszanki Mocha Italia mielone są do każdego kubka kawy na bieżąco. A prawdziwe mleko i wyśmienity smak kawy dają wrażenie, jakby w maszynie ukryty był barista – mówi Wiktor Sawoniaka, dyrektor coffeeheaven express i Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-02-12 do 2015-02-13

Drugi etap rebrandingu Costa Coffee

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.