Ptak Outlet, stanowiący największe centrum wyprzedażowe w Polsce, od momentu powstania niezmiennie cieszy się ogromną popularnością. Jednak po ubiegłym weekendzie (10–12.10), kiedy Ptak Outlet obchodził swoje 2. urodziny, odnotowano aż dwie rekordowe liczby.
Zanotowano drugą najwyższą odwiedzalność od otwarcia Ptak Outlet oraz najwyższe w historii obroty.
W urodzinową akcję włączyło się ponad 90% najemców Ptak Outlet. Klienci najchętniej zaglądali do tych sklepów, które zaproponowały najciekawszą ofertę, m.in: Reserved, Mohito i Cropp-House (-40% od ceny outletowej na wszystkie swetry damskie i męskie oraz sukienki i buty damskie), Baldinini(przykładowo: torebki w cenie promocyjnej 79 zł, gdzie cena regularna to 689 zł, a cena outletowa – 459 zł) oraz PUMA (-50% od ceny outletowej na drugi wybrany produkt).
Po raz pierwszy drzwi dla swoich klientów Ptak Outlet otworzył 13 października 2012 r. Od tego czasu odwiedzalność regularnie wzrasta. Obecnie w ciągu miesiąca Ptak Outlet gości średnio 150 000 klientów. Na terenie centrum wyprzedażowego znajduje się 80 sklepów światowych marek oraz punktów usługowych.
Tagi: