Na początku listopada w radomskiej Galerii Słonecznej Rossmann otworzył swój salon o powierzchni 400 metrów kwadratowych. Niemiecka sieć Rossman obecnie ma ok. 955 sklepów w ponad 400 miastach Polski. W swojej ofercie posiada artykuły drogeryjne, a każdego dnia zakupy w drogeriach Rossmann robi 600 tys. klientów.
- Cieszymy się, że Rossmann dołączył do grona najemców Słonecznej wzbogacając ofertę naszego centrum w branży zdrowie i uroda, reprezentowaną dotychczas m.in. przez takie marki, jak: perfumerie Sephora i Douglas, Super-Pharm oraz Drogeria Natura. Biorąc pod uwagę fakt, że Galeria Słoneczna jest jedynym tego typu obiektem w regionie, dążymy do tego aby utrzymać szeroką ofertę w każdym sektorze i tym samym spełnić oczekiwania wszystkich klientów – mówi Tomasz Michalczyk, leasing manager z AIG/Lincoln Polska.
Udział sieci Rossmann w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi ponad 25 proc. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 11 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Asortyment drogerii liczy 16 tysięcy artykułów i 800 marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Wśród nich znajdują się prawie 2 tysiące produktów, należących do portfolio 35 marek własnych Rossmanna, m.in.: Isana - marka zajmująca się pielęgnacją ciała i włosów, ekologiczna i wegańska seria kosmetyków Alterra, babydream - kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Domol - artykuły chemii gospodarczej czy Alouette – artykuły higieniczne.
Tagi: