Nowo otwarte perfumerie zlokalizowane są głównie w centrach handlowych. W tym roku Douglas otworzył salony m.in. w Lublinie i Siedlcach. Z kolei w lipcu i wrześniu nowe perfumerie pojawią się w galerii mieszczącej się przy ulicy Górnośląskiej 82 w Kaliszu oraz olsztyńskiej galerii zlokalizowanej przy Drodze Wojewódzkiej 598.
Ponadto, w czwartek 8 maja, miała miejsce nowa odsłona perfumerii Douglas w warszawskim centrum handlowym Blue City. Luksusowe i popularne marki oraz bogata oferta usług kosmetycznych, takich jak warsztaty makijażowe, maniucure czy indywidualne konsultacje, są dostępne w nowej lokalizacji na poziomie 0. Nowy sklep o formacie medium i powierzchni 264 m. kw. jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych, w tym tych dostępnych wyłącznie w sieci perfumerii Douglas (m.in.: Sensai, Tom Ford, Michael Kors, Clarins, Collistar, Alterna). Wkrótce w asortymencie perfumerii pojawią się także dwie kultowe, amerykańskie marki makijażowe: MAC oraz Laura Mercier. W nowo otwartej perfumerii dostępna jest także bogata oferta usług kosmetycznych: bezpłatne konsultacje makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne, makijaż dzienny i okazjonalny oraz manicure i zabiegi na dłonie. Nowością są indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób.
Douglas Polska to sieć perfumerii, która na rynku funkcjonuje od 2001 roku. W swojej ofercie proponuje klientom dostęp do ponad 20 tys. luksusowych produktów, w tym do ponad 70 marek, które dostępne są na wyłącznie w perfumeriach Douglas.
Tagi: