Na przestrzeni sierpnia i września 2014 r. Douglas powiększył portfolio swoich sklepów o trzy nowe salony: w galerii przy ul. Górnośląskiej 82 w Kaliszu, w olsztyńskiej galerii przy ul. Tuwima 26 oraz w Nowym Sączu, w galerii zlokalizowanej przy ul. Lwowskiej 80. Łącznie sieć Douglas liczy już 113 perfumerii w całej Polsce.
Trzy nowe perfumerie to sklepy średniego formatu (240 – 270 m kw.). Wszystkie są utrzymane w eleganckiej, antracytowo-białej kolorystyce, którą dopełnia nowoczesne oświetlenie LED. W nowo powstałych perfumeriach klienci znajdą bogatą ofertę najlepszych na świecie marek kosmetycznych, w tym dostępnych na wyłączność w Douglas (m.in. Sensai, Hermes, Bvlgari, Collistar, Clarins, Artemis, Yonelle). Dodatkowo, w perfumerii Douglas w w Olsztynie pojawi się topowa, amerykańska marka makijażowa Laura Mercier oraz ekskluzywne zapachy Tom Ford, które będą dostępne również w perfumerii Douglas w Nowym Sączu.
Poza szeroką ofertą produktową w nowych perfumeriach można skorzystać ze strefy SPA, oferującej szeroki zakres zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało w atrakcyjnych cenach. W perfumerii Douglas w Kaliszu klienci będą mogli skorzystać z manicure i zabiegów regenerujących na dłonie. W Olsztynie i Nowym Sączu, poza pielęgnacją dłoni i stóp usługi świadczyć będzie profesjonalny gabinet kosmetyczny, oferujący m.in. peeling kawitacyjny, sonoforezę, depilację, masaże oraz zabiegi dla mężczyzn, wykonywane w oparciu o dowolnie wybraną przez klienta markę z asortymentu sklepu. W każdej z perfumerii dostępna będzie także bogata oferta usług kosmetycznych: bezpłatne konsultacje makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne oraz makijaż dzienny i okazjonalny (wieczorowy, ślubny). Nowością w Nowym Sączu będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami.
-
W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w trzech nowych perfumeriach w Olsztynie, Kaliszu i Nowym Sączu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Profesjonalne podejście Douglas do obsługi klienta zostało docenione podczas corocznego badania Daymakerindex. Drugi rok z rzędu obsługa klienta w Douglas została uznana za najlepszą spośród 156 sieci handlowych handlowo-usługowych z 19 różnych branż.
Do końca 2014 roku Douglas ma w planach modernizację istniejących sklepów. -
W najbliższych miesiącach będziemy szczególnie skupiać się na remodellingu perfumerii otwartych po 2000 roku oraz podnoszeniu standardu wszystkich sklepów. W 2015 roku na pewno jednak zaprosimy naszych klientów do kilku nowych perfumerii – mówi Katarzyna Dąbrowska, expansion & investment director Douglas Polska.
Obecnie sieć Douglas liczy 113 perfumerii w 59 miastach w całej Polsce.
Tagi: