Doktor Marchewka debiutuje na rynku optycznym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-25 | 10:12
20 września 2014 roku, na polskim rynku zadebiutowała nowa, polska sieć salonów optycznych - Doktor Marchewka, która planuje w ciągu najbliższych 2 lat zbudować ogólnopolską sieć oferującą najwyższy poziom usług dedykowanych osobom dorosłym, a w dalszej perspektywie również dzieciom – już od pierwszego miesiąca życia.
Pod koniec września pierwsze salony Doktor Marchewka otwarte zostały na południu kraju w Chorzowie, Opolu, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Tychach, Dąbrowie Górniczej, Siemianowicach Śląskich i Zabrzu. Wszystkie znajdują się w sklepach Kaufland, rozpoczynając tym samym intensywny rozwój sieci. W październiku do nowych lokalizacji dołączyły salony w Bełchatowie oraz w Puławach.
- Jestem przekonany, że a kilka lat każda osoba z wadą wzroku, nosząca już okulary lub potrzebująca korekcji wzroku, będzie mogła z pełnym przekonaniem powiedzieć, że Doktor Marchewka jest najlepszym i najbardziej profesjonalnym salonem optycznym w Polsce – mówi Zbigniew Pik, udziałowiec firmy Fabryka Okularów. - Naszą misją jest zaoferowanie pacjentom wysokiej jakości usług przy zapewnieniu najlepszej ceny. Naszą ideą jest zmiana sposobu postrzegania branży optycznej oraz edukacja społeczeństwa w zakresie wad wzroku i profilaktyki oraz promocja zdrowego trybu życia.
W salonach Doktor Marchewka oferowane są trzy podstawowe Pakiety w cenie 100, 200 oraz 300 złotych. W ramach każdego pakietu pacjent otrzymuje szeroką gamę nowoczesnych i innowacyjnych technologicznie produktów i kompleksową usługę. W cenie jest profesjonalne badanie optometrystyczne, soczewki renomowanej firmy oraz oprawy korekcyjne wiodących na świecie marek.
- We wszystkich naszych pakietach pacjentom proponowane są produkty światowej klasy projektantów i cenionych producentów opraw, jednak w odróżnieniu od konkurencji – swojej przewagi nie budujemy na markach producentów okularów, ale na znakomitej relacji jakości do ceny - mówi Zbigniew Pik.
Doktor Marchewka to salony stworzone dla osób ceniących zdrowy i aktywny tryb życia, uprawiających sport, dbających o zdrowie swoje i swoich rodzin, osób ceniących prostotę i funkcjonalność oraz dla indywidualistów lubiących połączenie klasyki z awangardą oraz ponadczasowej elegancji z nowoczesnym stylem - zwracających jednocześnie bardzo dużą uwagę na cenę.
Jeszcze w październiku oferta nowych salonów zaprezentowana zostanie mieszkańcom Torunia i Poznania. Do końca 2016 roku marka pojawi się w 100 polskich miastach na terenie całego kraju.
Tagi:
Oceń artykuł:

Doktor Marchewka debiutuje na rynku optycznym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.