20 września 2014 roku, na polskim rynku zadebiutowała nowa, polska sieć salonów optycznych - Doktor Marchewka, która planuje w ciągu najbliższych 2 lat zbudować ogólnopolską sieć oferującą najwyższy poziom usług dedykowanych osobom dorosłym, a w dalszej perspektywie również dzieciom – już od pierwszego miesiąca życia.
Pod koniec września pierwsze salony Doktor Marchewka otwarte zostały na południu kraju w Chorzowie, Opolu, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Tychach, Dąbrowie Górniczej, Siemianowicach Śląskich i Zabrzu. Wszystkie znajdują się w sklepach Kaufland, rozpoczynając tym samym intensywny rozwój sieci. W październiku do nowych lokalizacji dołączyły salony w Bełchatowie oraz w Puławach.
-
Jestem przekonany, że a kilka lat każda osoba z wadą wzroku, nosząca już okulary lub potrzebująca korekcji wzroku, będzie mogła z pełnym przekonaniem powiedzieć, że Doktor Marchewka jest najlepszym i najbardziej profesjonalnym salonem optycznym w Polsce – mówi Zbigniew Pik, udziałowiec firmy Fabryka Okularów. -
Naszą misją jest zaoferowanie pacjentom wysokiej jakości usług przy zapewnieniu najlepszej ceny. Naszą ideą jest zmiana sposobu postrzegania branży optycznej oraz edukacja społeczeństwa w zakresie wad wzroku i profilaktyki oraz promocja zdrowego trybu życia.
W salonach Doktor Marchewka oferowane są trzy podstawowe Pakiety w cenie 100, 200 oraz 300 złotych. W ramach każdego pakietu pacjent otrzymuje szeroką gamę nowoczesnych i innowacyjnych technologicznie produktów i kompleksową usługę. W cenie jest profesjonalne badanie optometrystyczne, soczewki renomowanej firmy oraz oprawy korekcyjne wiodących na świecie marek.
-
We wszystkich naszych pakietach pacjentom proponowane są produkty światowej klasy projektantów i cenionych producentów opraw, jednak w odróżnieniu od konkurencji – swojej przewagi nie budujemy na markach producentów okularów, ale na znakomitej relacji jakości do ceny - mówi Zbigniew Pik.
Doktor Marchewka to salony stworzone dla osób ceniących zdrowy i aktywny tryb życia, uprawiających sport, dbających o zdrowie swoje i swoich rodzin, osób ceniących prostotę i funkcjonalność oraz dla indywidualistów lubiących połączenie klasyki z awangardą oraz ponadczasowej elegancji z nowoczesnym stylem - zwracających jednocześnie bardzo dużą uwagę na cenę.
Jeszcze w październiku oferta nowych salonów zaprezentowana zostanie mieszkańcom Torunia i Poznania. Do końca 2016 roku marka pojawi się w 100 polskich miastach na terenie całego kraju.
Tagi: