Po raz trzeci z rzędu operator T-Mobile zdobył tytuł „Best in test 2016” dla najlepszej sieci świadczącej usługi mobilne na polskim rynku. To efekt ogromnych inwestycji w rozbudowę sieci, które telekom rozpoczął w ubiegłym roku. W tym roku operator zamierza zwiększyć te działania.
– Miniony rok był bardzo intensywny. Otrzymaliśmy licencję na nowe częstotliwości, dokonaliśmy dużych inwestycji w sieć, dzięki czemu zdobyliśmy „Best in test”, czyli tytuł najlepszej sieci w teście P3 w 2016 roku. Ponieśliśmy również olbrzymie nakłady na pracę z klientem, nowe produkty i nowe taryfy oraz odświeżenie komunikacji. To był rok zmian – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska.
W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą P3 Communications T-Mobile uzyskał najlepsze wyniki jakości rozmówi i transmisji danych. Już trzeci raz z rzędu pobił trzech pozostałych największych operatorów świadczących usługi mobilne na polskim rynku i zdobył wyróżnienie „Best in test 2016”. Ubiegłoroczny tzw. drive test był prowadzony od połowy października do połowy listopada w dużych miastach i aglomeracjach, wybranych miejscowościach i na ważnych szlakach komunikacyjnych. T-Mobile wygrał zarówno w kategorii jakości połączeń głosowych, jak i usług transmisji danych.
– Otrzymanie nagrody dla najlepszej sieci było kulminacją na zakończenie udanego roku. Pokazuje, że wszystkie nasze działania, inwestycje i wysiłki zespołu nie poszły na marne – ocenia prezes telekomu Adam Sawicki.