Sieć Intersport Polska stopniowo poprawia swoje wyniki sprzedaży. W maju 2014 roku obroty w salonach były o 10,9% wyższe r/r, z czego na porównywalnych sklepach dynamika sprzedaży r/r wyniosła +7%. To dobry początek II kwartału, biorąc pod uwagę fakt, że również w kwietniu br. spółka zanotowała dodatnią dynamikę obrotów.
Zgodnie z przyjętą polityką zatowarowania spółka kładzie w 2014 roku nacisk na sprzedaż całorocznych grup towarowych takich jak: turystyka, football, running, pływanie i fitness. Jak dotąd założenie jest słuszne, ponieważ asortyment ten odnotowuje wzrosty sprzedaży r/r.
Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę w kwietniu br. wyniosły 17,846 mln zł i były wyższe o 1,4% w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 17,591 mln zł), z kolei w maju br. wyniosły 18,768 mln zł i były wyższe o 10,9% w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 16,922 mln zł), przy czym r/r dynamika sprzedaży LFL wyniosła +7%.
Narastająco od stycznia do maja 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 96,385 mln zł, czyli więcej o 4,1% w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 92,570 mln zł).
Tagi: