Stopień komercjalizacji Galerii Słonecznej po trzecim kwartale 2014 roku utrzymuje się na wysokim, ponad 96%, poziomie wynajmu powierzchni handlowej. Do grona nowych najemców dołączyły znane zagraniczne i polskie marki m.in. Molton, Venezia, Tous, Carry, Pretty Girl, Rossman, Ziaja czy Badura. Powierzchnię swoich sklepów powiększyły marki 4F, Ryłko oraz Big Star. Lokalizacja Galerii Słonecznej w ścisłym centrum miasta oraz brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 100 km sprawia, że Słoneczna ugruntowała swoją pozycję, jako regionalne centrum handlowo-usługowe z dodatkową strefą rozrywki i rekreacji w postaci sąsiadującego Aquaparku z klubem fitness oraz kompleksem basenów i saun.
Galerię Słoneczną średnio odwiedza ok. 615 tys. klientów miesięcznie z Radomia i okolic, a od początku roku odwiedziło ponad 5,5 mln osób. Zmotoryzowani klienci mają zapewnione 1200 miejsc parkingowych. Odpowiednio dobrani najemcy sprawiają, że Słoneczna posiada unikatową i jednocześnie uniwersalną ofertę sklepów. Obok znanych międzynarodowych marek modowych, których dotychczas nie było na rynku radomskim, takich jak H&M, Zara, Berskha, Stradivarius, Pull&Bear, Tk Maxx, C&A, Reserved, New Yorker czy KappAhl znajdują się salony marek typu high-end – Molton, Caterina, Massimo Dutti, Pandora i Tous oraz sklepy sportowe – Intersport, 4F, Nike, Adidas, Puma i Reebok. Słoneczna posiada także szeroką ofertę modową dla mężczyzn oraz dzieci. Atrakcyjny tenant-mix, skuteczne działania marketingowe i pro-sprzedażowe wpływają na stały wzrost obrotów oraz średniego koszyka. Porównując okresy styczeń-sierpień 2014 do styczeń-sierpień 2013 obroty najemców wzrosły o średnio 10%, a średni koszyk o 14%.
-
Zaryzykuję stwierdzenie, że Galeria Słoneczna jest unikatowym na skalę Polski projektem – brak tego rodzaju centrum handlowo-rozrywkowego w promieniu 100 km, atrakcyjny tenant-mix wprowadzający na rynek radomski nowe marki, wielofunkcyjność Centrum Słonecznego, w skład którego wchodzi Galeria Słoneczna, Aquapark, Osiedle Słoneczne i Radom Office Park oraz przede wszystkim budowanie długoterminowych relacji z najemcami to wszystko razem sprawiło, że projekt wyraźnie umocnił swą pozycję na mapie handlowej Polski w przeciągu ostatnich trzech lat - mówi Tomasz Michalczyk, Leasing Manager w AIG/Lincoln Polska. -
Systematycznie analizujemy poszczególne sektory, by odpowiednio wzbogacić już istniejącą ofertę naszego centrum. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzenie nowych marek do Galerii Słonecznej – dodaje Michalczyk.
-
W Galerii Słonecznej jesteśmy od września ubiegłego roku. Mając świadomość, że nasz produkt plasuje się na wyższym poziomie cenowym byliśmy ciekawi jak nasza marka zostanie przyjęta na rynku radomskim. Wyniki finansowe salonu w Galerii Słonecznej znacznie przekroczyły nasze oczekiwania i udowodniły, że w regionie radomskim jest miejsce na takie marki jak Lancerto oferujące modną odzież męską powyżej średniej półki cenowej – mówi Tomasz Ciąpała, członek zarządu Lancerto S.A.
Tagi: