Sieć Decathlon stawia na kreatywność swoich klientów. Marka uruchomiła platformę internetową, dzięki której zainteresowani będą mogli przekazać swoje pomysły na nowe produkty bezpośrednio do działu projektantów Decathlon. A ci zadecydują, czy dany projekt zostanie zrealizowany.
Sama platforma interaktywna, do tej pory znana jako Open Oxylane, przeszła rebranding i od teraz nazywać się będzie Decathlon Creation. Logo projektu zostało wyłonione w ramach wewnętrznego konkursu ogłoszonego przez markę. Na rozgrzewkę, by pobudzić zmysł kreatywności rodzimi, projektanci Decathlon zostali zaproszeni na warsztaty kulinarne. Wkrótce potem zaprezentowano im Logo Project (Projekt Logo) a na wymyślenie znaku firmowego platformy interaktywnej dano projektantom niespełna 3 tygodnie. Zwycięskim okazał się motyw ręcznego zapisku słowa Creation, na pomysł którego wpadła jedna z projektantek, Elisa. We współpracy z resztą zespołu opracowanych zostało 5 różnych wariacji pierwotnego znaku. O ostatecznej wersji zadecydowali klienci Decathlon w internetowym głosowaniu.
Na stronie Decathlon Open Oxylane można już wyrazić swoją opinie na temat tego jak powinna wyglądać np. idealna torba, zaprojektować kompletny produkt, opublikować zdjęcie tego co już sami wykonaliśmy, zamieścić opis rzeczy, która naszym zdaniem powinna pojawić się w ofercie Decathlonu i zasugerować idealną dla niej cenę.
Tagi: