W środę 21 maja odbyła się konferencja prasowa, na której zostały przedstawione kandydatki do tytułu Miss Polonia 2014. W konferencji oprócz dyrektora Miss Polonia, Michała Marciniaka, udział wzięli prezes zarządu Dayli Polska, Kamil Kliniewski oraz dyrektor generalna sieci drogerii Dayli, Anna Wierzbicka. Obecność przedstawicieli Dayli to zapowiedź współpracy pomiędzy siecią drogerii i organizatorami wyborów.
-
Przystępując do projektu chcieliśmy wykorzystać potencjał marki Miss Polonia, który jest budowany od 85 lat, a nie był do tej pory eksplorowany. Postanowiliśmy stworzyć program komercyjny, który będzie obejmował trzy obszary- prawa sponsorskie, prawa promocyjne i licencyjne - opowiadała Anna Wierzbicka.
Dzięki prawom promocyjnym partnerzy będą mogli wykorzystać markę Miss Polonia, a potem nowo wybraną Miss do promocji swoich produktów. Partnerzy będą mieli także możliwość wprowadzenia produktów pod marką Miss Polonia do sprzedaży z tytułu praw licencyjnych.
Firmom współpracującym z Dayli i Miss Polonia zostaną przedstawione różne pakiety komercyjne, które będą wsparte działaniami PR i około PR, a także ekspozycją w retailu, co dzięki współpracy z drogerią Dayli obejmie aż 170 sklepów. Pierwsze produkty firmujące projekt Miss Polonia a sprzedawane w drogeriach Dayli i nie tylko, pojawią się na rynku w październiku i będą to artykuły do makijażu. W następnej kolejności zostaną wprowadzone perfumy, biżuteria i odzież.
Nowy partner w postaci drogerii Dayli to nie jedyna zmiana dotycząca tegorocznych wyborów Miss Polonia. Zmieni się także formuła gali, która odbędzie się 6 grudnia w Warszawie w Hali Expo XXI. Nowy koncept zakłada wydarzenie bardziej modowe- kandydatki będą prezentowały kolekcje topowych polskich projektantów. Finał tegorocznej gali ma wywołać dużo pozytywnych emocji, a telewidzom ma udzielić się energia, którą mają poczuć w swoich domach zapowiadał dyrektor Miss Polonia na konferencji prasowej. Podczas gali głównymi gośćmi wspierającymi kandydatki będą rodziny, znajomi, mieszkańcy z miast uczestniczek. Dyrektor Miss Polonia Michał Marciniak mówi o ponad tysięcznej widowni. Jak zapewniają organizatorzy, doświadczenie które wkłada w ten projekt Dayli oraz siła i potencjał marki Miss Polonia dają nadzieję na to, że wspólne przedsięwzięcie jest skazane na sukces.
Tagi: