Dayli partnerem strategicznym projektu Miss Polonia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-26 | 12:32
W środę 21 maja odbyła się konferencja prasowa, na której zostały przedstawione kandydatki do tytułu Miss Polonia 2014. W konferencji oprócz dyrektora Miss Polonia, Michała Marciniaka, udział wzięli prezes zarządu Dayli Polska, Kamil Kliniewski oraz dyrektor generalna sieci drogerii Dayli, Anna Wierzbicka. Obecność przedstawicieli Dayli to zapowiedź współpracy pomiędzy siecią drogerii i organizatorami wyborów.
- Przystępując do projektu chcieliśmy wykorzystać potencjał marki Miss Polonia, który jest budowany od 85 lat, a nie był do tej pory eksplorowany. Postanowiliśmy stworzyć program komercyjny, który będzie obejmował trzy obszary- prawa sponsorskie, prawa promocyjne i licencyjne - opowiadała Anna Wierzbicka.
 
Dzięki prawom promocyjnym partnerzy będą mogli wykorzystać markę Miss Polonia, a potem nowo wybraną Miss do promocji swoich produktów. Partnerzy będą mieli także możliwość wprowadzenia produktów pod marką Miss Polonia do sprzedaży z tytułu praw licencyjnych.
 
Firmom współpracującym z Dayli i Miss Polonia zostaną przedstawione różne pakiety komercyjne, które będą wsparte działaniami PR i około PR, a także ekspozycją w retailu, co dzięki współpracy z drogerią Dayli obejmie aż 170 sklepów. Pierwsze produkty firmujące projekt Miss Polonia a sprzedawane w drogeriach Dayli i nie tylko, pojawią się na rynku w październiku i będą to artykuły do makijażu. W następnej kolejności zostaną wprowadzone perfumy, biżuteria i odzież.
Nowy partner w postaci drogerii Dayli to nie jedyna zmiana dotycząca tegorocznych wyborów Miss Polonia. Zmieni się także formuła gali, która odbędzie się 6 grudnia w Warszawie w Hali Expo XXI. Nowy koncept zakłada wydarzenie bardziej modowe- kandydatki będą prezentowały kolekcje topowych polskich projektantów. Finał tegorocznej gali ma wywołać dużo pozytywnych emocji, a telewidzom ma udzielić się energia, którą mają poczuć w swoich domach zapowiadał dyrektor Miss Polonia na konferencji prasowej. Podczas gali głównymi gośćmi wspierającymi kandydatki będą rodziny, znajomi, mieszkańcy z miast uczestniczek. Dyrektor Miss Polonia Michał Marciniak mówi o ponad tysięcznej widowni. Jak zapewniają organizatorzy, doświadczenie które wkłada w ten projekt Dayli oraz siła i potencjał marki Miss Polonia dają nadzieję na to, że wspólne przedsięwzięcie jest skazane na sukces.
Tagi:
Oceń artykuł:

Dayli partnerem strategicznym projektu Miss Polonia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.