Media branżowe poinformowały o testowaniu przez sieć Biedronka programu zakupów internetowych. Firma Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, zaprzeczyła jakoby miała prowadzić taki pilotaż.
Choć sieć nie wykluczayła, że w przyszłości może powstać e-Biedronka, serwis oferujący zakupy przez internet, to w tym momencie nie prowadzą żadnych działań w tym kierunku.
-
Chcielibyśmy podkreślić, że nie przeprowadzamy w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego. Tak jak wielokrotnie zaznaczaliśmy, z uwagą przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku, a na nasze działania główny wpływ mają przede wszystkim klienci oraz ich preferencje i oczekiwania - poinformowało redakcję Galeriehandlowe.pl Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
Marka potwierdza jedynie, że obserwuje rynek e-commerce, poznaje jego specyfikę i narzędzia, aby w przyszłości ewentualne projekty były wdrażane sprawniej.
Tagi: