Ogólnopolska ekspansja grupy trwa od dwóch lat. Przez ten czas potrojono liczbę placówek. Obecnie można je znaleźć w siedemnastu miastach Polski od Trójmiasta po Nowy Sącz.
-
Wychodzimy naprzeciw potrzebom konsumentów. Szukamy takich lokalizacji, które będą dla nich najdogodniejsze – podkreśla Jerzy Radziwanowski, prezes zarządu grupy Cosmedica. –
Uważnie obserwujemy otoczenie handlowe po to, by wybrać z naszej oferty te elementy, które najlepiej uzupełnią istniejące już propozycje – dodaje. Dzięki temu nowoczesny format Cosmedica jest niezwykle elastyczny.
Nowo powstała apteka w Tarnowie ma powierzchnię nieco powyżej 132 m kw. Natomiast placówka w Pabianicach to blisko 200 m kw. i rozbudowana samoobsługowa sekcja kosmetyków aptecznych. W Tarnowie Cosmedica była już obecna, natomiast w Pabianicach zagościła po raz pierwszy.
Oprócz leków apteki grupy oferują: dermokosmetyki, asortyment dla mamy i dziecka, suplementy diety, akcesoria sportowe. Wyróżnikiem marki są fachowe doradztwo i wyjątkowo duży wybór profesjonalnych dermokosmetyków uznanych firm.
Tagi: