Coraz bliżej World Retail Congress 2014

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-07-22 | 16:00
Od czasu swojej premiery w 2007 roku World Retail Congress stał się coroczną platformą dla tysięcy dyrektorów reprezentujących branżę retail, z ponad 50 krajów świata, służącą do spotkań na najwyższym poziomie, dyskusji, wskazywania nowych trendów oraz rozwiązań dla globalnych problemów. Wydarzenie odbywające się w tym roku w dniach 29 września - 1 października w CNIT w Paryżu, zgromadzi ponad 1500 CEOs z branży Retail, prezesów i dyrektorów zarządzających, którzy spotkają się aby omówić nadchodzące, strategiczne możliwości rozwoju.
- World Retail Congress to największe wydarzenie w naszej branży z jej czołowymi przedstawicielami, co zapewnia ekscytujące możliwości tworzenia sieci połączeń. W związku z otwarciem się światowego rynku i szybkim rozprzestrzenianiem się detalicznych formatów on-line, nasz przemysł jest dzisiaj bardziej konkurencyjny i dynamiczny. Jestem podekscytowany tym, że mogę tu być w tym roku i z niecierpliwością czekam na wnikliwe sesje prowadzone przez liderów branży – mówi Sanjeev Mohanty, Managing Director, Benetton India.
Przy tworzeniu programu dla World Retail Congress 2014 uderzający był nastrój panujący w branży detalicznej na całym świecie i zjednoczenie w przekonaniu, że branża stoi w obliczu rosnących „zakłóceń”.
Z tego powodu tematem przewodnim World Retail Congress 2014 jest „branża Retail w epoce zakłóceń”. Główne tematy, które będą analizowane podczas kongresu to m.in.:
- Re-definicja obsługi klienta – spotkanie z kulturą „muszę to mieć teraz”
- Rynki wschodzące – nowe możliwości na wzrastających rynkach
- Innowacyjne modele operacyjne – przeprojektowanie kultury i struktury biznesu
W tym roku ponad 165 prelegentów będzie się dzielić swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem na temat tego, jak będą rozwijać swoje strategie w odpowiedzi na czasy zaburzeń w branży Retail. Wśród ekspertów znajdą się m.in.:
Andy Street, Managing Director, John Lewis
Mike Gould, Chairman, Bloomingdale’s
Ayana Parsons, Head of Retail, World Economic Forum
William Fung, Group Chairman, Li & Fung
Ken Murphy, Managing Director, International & Brands, Health and Beauty Division, Alliance Boots
Ray Kelvin, Founder and CEO, Ted Baker
Garry Hogarth, Chief Executive Officer, Agent Provocateur
Joe Tripodi, Global CMO, The Coca-Cola Company
Robin Terrell, Group Multi-Channel Director, Tesco
Manel Jadraque, CEO, Desigual
Tito Costa, Founder & Managing Director, ZALORA
Jeremy Hodara, Co-Founder and CEO, Jumia
Olivier Mathiot, Co-Founder and CEO, PriceMinister (part of the Rakuten Group)
Sanjeev Mohanty, Managing Director, Benetton India
Mukesh Bansal, Founder and CEO, Myntra.com
Sudhitham Chirathivat, Former Executive Chairman, Central Group
Steve Robinson, CEO, ACHICA.com
Ning Li, Co-Founder & CEO, Made.com
Robin Philips, eCommerce director, Waitrose
Oprócz tego kongres zaoferuje ponad 15 godzin przeznaczonych na nawiązywanie nowych kontaktów, podczas których będzie można zorganizować spotkania twarzą w twarz w celu budowy trwałego partnerstwa biznesowego z globalną elitą branży detalicznej.
World Retail Congress
29 września – 1 października
CNIT Paryż
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. Magazyn Galerie Handlowe.
Dodatkowe informacje:
+44 (0) 203 033 2288
info[at]worldretailcongress.com
worldretailcongress.com
Tagi:
Oceń artykuł:

Coraz bliżej World Retail Congress 2014

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.