Kampania #sneakerswould to cykl organizowanych na całym świecie wyjątkowych imprez – o nietypowej porze, w nieoczekiwanych miejscach, z udziałem ciekawych twórców. Marka manifestuje tym samym sprzeciw przeciwko nudzie i zachęca do nietypowej zabawy.
Do wspólnego imprezowania Converse zaprasza tych, którzy nie boją się być sobą i odważnie stawiają czoła wyzwaniom. Targetem kampanii są osoby szukające nowych doświadczeń, a do tego uwielbiające się nimi dzielić z innymi. Aby wziąć udział w jednym z konkursów i zdobyć wejściówkę na #sneakerswould party należy uchwycić na zdjęciu wyjątkową chwilę swojego życia - #sneakerswould moment i podzielić się nim z Converse.
Odważnych, podążających własną drogą Converse zaprasza na wspólną imprezę już 1 października. Na scenie wystąpi Fair Weather Friends – jeden z najpopularniejszych młodych polskich zespołów. Przestrzeń dla imprezowiczów przygotuje Niebieski Robi Kreski – twórca związany z warszawską sceną street art. O miejscu organizacji koncertu zostaną powiadomieni wszyscy zaproszeni na imprezę.
Kampanii #sneakerswould, oprócz imprez i koncertów, towarzyszą oryginalne działania outdoorowe. Wielkoformatowe czarno-białe zdjęcia pojawiły się w połowie września na ścianach barów w kultowych Pawilonach na tyłach Nowego Światu w Warszawie. Zaprezentowane zdjęcia i hasła pokazują, w jakim stylu bawi się Converse – odważnie, inaczej niż wszyscy.
Poprzez #sneakerswould Converse udowadnia, że warto mówić „nie” nudzie i nijakości.
Tagi: