Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, przygotowuje się do wejścia na giełdowy parkiet. Do debiutu, jak wynika ze wstępnych informacji, ma dojść jeszcze w tym roku. W związku z tym firma planuje dynamiczną ekspansję na rynkach zagranicznych. Inwestycje zaplanowane na 2015 rok zostaną sfinansowane ze środków z emisji Akcji Serii D oraz ze środków własnych.
Podstawowym celem spółki CDRL na najbliższe lata jest umocnienie marki Coccodrillo i zdobycie pozycji lidera rynku odzieży dziecięcej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Szczególny nacisk spółka będzie kładła na rozwój sieci sprzedaży na rynku polskim, czeskim i rumuńskim. Nowe punkty powstawać będą w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych średnich i dużych miast.
Planowane inwestycje obejmują otwarcie w 2014 roku w Polsce kolejnych 8 salonów własnych oraz 23 salonów agencyjnych. Również poza granicami Polski planowana jest rozbudowa sieci salonów – łącznie do 3 nowych salonów agencyjnych w Unii Europejskiej (w tym w Czechach, na Słowacji i w Rumunii) oraz do 15 lokali w krajach poza Unią Europejską (w tym w Arabii Saudyjskiej, na Ukrainie i w Białorusi).
Znane są już także wstępne plany na rok 2015, w którym to spółka zamierza rozbudować sieć sprzedaży o 11 lokali handlowych w Polsce (w tym 6 salonów własnych i 5 salonów agencyjnych) oraz o 22 salony agencyjne w pozostałych krajach Unii Europejskiej (w tym na Węgrzech, w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Rumunii, Słowacji i Niemczech), a także zwiększyć sieć lokali w krajach poza Unią Europejską (w tym w Chinach, Omanie i Białorusi).
Na dzień zatwierdzenia Prospektu emisyjnego, spółka CDRL posiadała sieć sklepów obejmującą 205 sklepów (własnych i agencyjnych) na terenie Polski, 119 sklepów na terenie pozostałych krajów Unii Europejskiej (sklepy własne, agencyjne i w modelu shop in shop) oraz 23 sklepy na terenie krajów poza Unią Europejską. Od 2010 roku produkty pod marką Coccodrillo dostępne są również w sklepie internetowym.
Spółka CDRL jest wiodącym na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dystrybutorem odzieży dziecięcej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Działalnością uzupełniającą jest sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi – głównie zabawek i akcesoriów. Oferta obejmuje szeroki wachlarz produktów dla dzieci – od bielizny i odzieży, poprzez obuwie, po akcesoria i zabawki.
Tagi: