Dziecięca marka Coccodrillo poszerzyła w ostatnim półroczu zakres swojej działalności w mediach społecznościowych. Oprócz tego, firma konsekwentnie odświeża swój wizerunek w Internecie, wzbogacając w każdym sezonie swoją stronę internetową o nowe elementy i wprowadzając nową szatę graficzną.
Strona internetowa coccodrillo.pl w ciągu roku ma dwie odsłony. Zmiana następuje w sezonie wiosenno-letnim oraz jesienno-zimowym i związana jest z wizualną komunikacją marki. W lutym bieżącego roku dodatkowo strona wykona została w technologii RWD - Responsive Web Design, czyli przeskalowujące się w zależności od rozdzielczości urządzenie.
-
Strona tworzona w takiej technice jest uniwersalna i wyświetla się dobrze zarówno na wielkich ekranach, jak i na ekranach smartfonów czy tabletów. Na stronie pojawiły się nowe elementy multimedialne, galeria zdjęć i katalog prezentowane są w nowoczesny sposób. Nowością na naszej stronie internetowej jest film video prezentujący kulisy sesji zdjęciowej do katalogu. Uruchomione zostały także nowe kanały social media google + oraz youtube - mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo.
Tagi: