Tegoroczny debiut giełdowy spółki CDRL, zajmującej się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo, otwiera przed firmą nowe możliwości rozwoju. Tylko do końca roku spółka planuje uruchomić jeszcze 6 salonów.
Rok 2014 r. spółka zamierza zakończyć z wynikiem 215 sklepów pod szyldem Coccodrillo. W najbliższym czasie nowe salony Coccodrillo pojawią się w miastach: Bolesławiec, Legnica, Kozienica, Gostynin, a w 2015 sieć powiększona zostanie o kolejne 15 lokalizacji.
-
Uważamy, że w obecnej fazie rozwoju i sytuacji na rynku, emisja akcji to dobre źródło finansowania rozwoju CDRL. Jednak Giełdę traktujemy też jako pewien etap rozwoju spółki, która ma duże ambicje. Status spółki publicznej oznacza większą wiarygodność i ułatwia często rozmowy, zwłaszcza z partnerami zagranicznymi - mówi przedstawiciel spółki CDRL S.A.
Obecnie Coccodrillo posiada sieć 122 sklepów w 9 krajach w Rumunii (35), Czechach (17), Bułgarii (16),, Estonii (8) , Austrii (1), na Słowacji (16), Węgrzech (6), Litwie (13), Łotwie (10). Kolejne otwarcia planowane są głównie w Rumunii i w Czechach. Coccodrillo jest także otwarte na współpracę z nowymi krajami.
Tagi: