Spółka CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zanotowała w minionym roku wzrost przychodów i kontynuuje pomyślną strategię rozwoju sieci sprzedaży, otwierając kolejne sklepy w Polsce i na rynkach zagranicznych.
W roku 2013 CDRL SA zanotowało znaczy przyrost obrotu, który wyniósł 148 mln zł netto. Dla porównania w roku 2012 wyniósł on 115 mln zł netto. Ważnym kanałem dystrybucji produktów marki Coccodrillo jest sklep internetowy, który rozpoczął działalność w 2010 roku i stale notuje wzrost popularności. Oferta obejmuje ponad 3000 artykułów w sezonie. -
Ponieważ jest to najnowszy i ciągle rozwijany kanał dystrybucji, przynosi 2,5% całości przychodów ze sprzedaży, przy czym jest to tendencja wzrostowa. Obecnie sklep internetowy dostępny jest w polskiej, czeskiej i niemieckiej wersji językowej. W planach jest stworzenie kolejnych odsłon, by zwiększyć zakres geograficzny sklepu - informuje Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.
Firma stawia przede wszystkim na aktywną współpracę z licznymi partnerami i rozwój sieci salonów zarówno w kraju, jak i za granicą. W ostatnim czasie uruchomiono nowe sklepy Coccodrillo w Polsce, m.in. 5 czerwca w Galerii Słonecznej oraz 7 czerwca w Bielsku Podlaskim przy ul. Mickiewicza. Marka zyskuje jednak popularność nie tylko w Polsce. Sklepy z jej logo coraz częściej otwierane są bowiem poza granicami naszego kraju. –
Na chwilę obecną największe nadzieje wiążemy z rynkami czeskim i rumuńskim – Mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL S.A. –
W bieżącym roku w każdym z tych krajów planujemy otworzyć po sześć nowych salonów. Marka Coccodrillo jest obecna na rynku czeskim od blisko 15 lat. Przez ten czas udał nam się go dobrze poznać, co ułatwiło decyzję o rozwoju sieci sprzedaży. W Rumunii również z powodzeniem rozwijamy sieć sprzedaży. Jest to duży i perspektywiczny rynek - dodaje Marek Dworczak.
CDRL S.A. cały czas szuka nowych partnerów także poza Europą. W ostatnim roku sklepy zostały otwarte w Libii, Omanie i Brazylii.
Tagi: