W najbliższy weekend, w centrach handlowych M1 w Polsce, odbędą się castingi do nowego programu telewizyjnego „Shopping Queen”. W sierpniu wystartują nagrania, a widzowie obejrzą 10 odcinków programu już na jesieni tego roku.
Centra handlowe M1, jako pierwsze w Polsce, staną się obiektami, w
których zostanie nakręcony program telewizyjny „Shopping Queen”. Jego
formuła pochodzi z Turcji i z wielkim powodzeniem zrealizowano ją już w
kilkunastu krajach europejskich.
-
Emisję, w jednym z wiodących polskich kanałów telewizyjnych, zaplanowaliśmy na jesień tego roku. Widzowie obejrzą dziesięć odcinków, w których kolejno cztery uczestniczki będą miały za zadanie przygotować kompletną stylizację: ubiór, fryzurę oraz makijaż, na wybraną okazję – wyjaśnia Adrian Zawadzki, dyrektor ds. marketingu i PR Metro Properties Sp. z o.o.
Kandydatki do tytułu „Królowej mody” otrzymają określone kwoty oraz czas, w którym będą zobowiązane do zrobienia zakupów na terenie centrum handlowego M1. Ich głównym zadanie to przedstawienie finalnie pięciu pełnych kreacji. Zwieńczeniem każdego odcinka będzie prezentacja stylizacji i przyznanie sobie wzajemnie odpowiedniej liczby punktów. -
Poza tytułem „Królowej mody” laureatka programu otrzyma od nas nagrodę pieniężną – dodaje Zawadzki.
Każdy odcinek „Shopping Queen” będzie trwał 45 minut i zostanie wyemitowany czterokrotnie na antenie jednego z najpopularniejszych w Polsce kanałów tematycznych. Zaprezentowana w nich zostanie oferta najemców dziewięciu centrów handlowych M1.
Castingi odbędą się w centrach handlowych M1 zlokalizowanych w Bytomiu, Czeladzi, Zabrzu, Krakowie, w podwarszawskich Markach, Łodzi, Radomiu, Poznaniu i Częstochowie.
Tagi: