W okresie od 1 stycznia do 30 września 2015 r. Grupa Kapitałowa CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, nieustannie pracowała nad rozwojem i optymalizacją sieci sprzedaży zarówno w Polsce, jak w innych krajach Unii Europejskiej oraz poza UE. Na koniec okresu sprawozdawczego w skład sieci sklepów własnych, agencyjnych oraz typu „shop in shop” wchodziły 353 punkty handlowe o łącznej powierzchni 21 558 m kw.
Zysk brutto w omawianym przedziale, tj. po trzech kwartałach br. wyniósł 13,058 mln zł i jest on wyższy o 6,38% w stosunku do wyniku z okresu porównywalnego w roku ubiegłym. Zysk netto z kolei wyniósł 10,813 mln zł i zanotował tym samym wzrost o 9,49% w stosunku do analogicznego okresu w 2014 r.
Grupa kładzie duży nacisk również na rozwój sprzedaży internetowej zarówno na terenie kraju, jak i zagranicą. Na terenie kraju wartość sprzedaży internetowej w okresie styczeń-wrzesień 2014 wyniosła 4.196 tys. zł, natomiast w okresie styczeń-wrzesień 2015 – 4.819 tys. zł, co stanowi wzrost 14,85%. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego sklepu internetowego.
Grupa Kapitałowa CDRL S.A. jest wiodącym na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dystrybutorem odzieży dziecięcej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Działalnością uzupełniającą jest sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi – głównie zabawek i akcesoriów. Oferta Grupy obejmuje szeroki wachlarz produktów dla dzieci – od bielizny i odzieży, poprzez obuwie, po akcesoria i zabawki.
Tagi: